Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Som selvfølgelig alltid er like trivelig! Men jeg har bestillt time til en kontroll neste måned..jeg like å gå 1 gang i året, og nå er det 1år siden jeg var der sist for prøver å innsettelse av spiral... Er livredd for div plager og ting som kan finne sted der nede...! Føler at etter jeg fikk barn så må jeg sjekke meg oftere (kløe etc som plager meg til tider...) Eneste grunnen til at jeg skriver dette her er fordi jeg vet her er det flest damer som leser hehe..så da er det ikke så flaut!!
mamman til to gutter Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har aldri i hele mitt liv vært hos en gynekolog. Min plan er å gå ca hvert 3. år når jeg er ferdig med å få barn for å få tatt celleprøver (det er vel hvert 3.år det er anbefalt å gjøre det?), men det kommer jeg til å gjøre hos fastlegen som jeg har gjort til nå. Utenom det ser jeg ingen grunn til å gå hvis ikke det er noe spesielt og det har det ikke vært nå mellom fødslene hvertfall. Nå har det blitt oftere ettersom jeg har hatt spiral mellom svangerskapene og jeg måtte ha undersøkelse når jeg satte den inn, sjekk av at den var ok etter 3mnd og så når jeg tok den ut igjen.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg går til en gynekolog. Fastlegen min har jeg aldri gått til når jeg skal til en slik undersøkelse. Ja hver 3 år er vel sikkert vanlig..jeg bare liker å sjekke at alt er ok. Føler som sagt jeg for lettere infeksjoner og litt sånne ting..ja gidder ikke gå i detaljer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå