Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 er det vanlig at de kan forskjell på høyre og venstre? Og kjenne igjen alle talla fra 1-10 og de fleste bokstavene?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 min gutt kan telle til 30 eller 40. men kan ikke så mange bokstaver. vet ike om han kan forskjell på høyre og venstre
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Mine på tre år har kunnet forskjell på venstre og høyre ganske lenge, det er fordi vi terpet på akkurat det..de syns det var gøy. De kan bokstavene til alle i familien..ja, de kan faktisk alle når jeg tenker meg om. Fordi de har magnetalfabeter på tavle de har lekt mye med. Men, så er det en masse de ikke kan;) Snakker utydelig for eksempel..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 min gutt kan telle veldig langt han også. men tenkte på at han kjenner igjen talla.. Har spurt barnehagen, men de har ikke jobbet spesielt med bokstaver eller tall. Tror ikke min gutt er veldig begavet eller noe, men er bare nysgjerrig på hvordan deres snart fireåringer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Og de kan tallene, bortsett fra 8 og 9:-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Sånn er det her og. Han kan veldig mye, husker veldig mye men sliter f.eks med bleietreninga.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Barnet vårt kan telle til 20 Kan alle bokstavene til alle i familien Har nettopp lært seg høyre og ventre. 3 år og 7 mnd M Men vi sliter med nattbleie enda..:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå