Gå til innhold

Flere som skal på "Disney On Ice" i helga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til oslo hele familien. Gleder oss veldig mye alle sammen.

Noen som vet om der ligger noe fra forestillingen på nettet?

Men hva skal vi finne på der borte? Må jo se operaen, sinnataggen og "huset til kongen", men hva mer?

Og hva skal vi ha på oss? kaldt? fullt vinterutstyr med dress og det hele til barna?

skal jo også, selvsagt, på shopping :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Vi skal, men bor ikke så langt unna så vi tar tog frem og tilbake :-)

MYYYE snø på østlandet nå ihvertfall .-)

Skrevet

vi skal.. gleder oss masse alle sammen:-)

ligger litt ute paa nett fra showet ja... google disney on ice saa kommer du til hjemmesiden deres.

ville kledd ungene godt i vinterdress vis dere planlegger aa vaere endel ute aa gaa.

er vist kaldt pa selve showet ogsaa,.

Skrevet

Jeg var der i går kveld, på premieren:) Bra show for ungene, som alltid (jeg er der hvert år m snuppa mi pga ei venninne som gir oss gratisbilletter gjennom jobben sin:). På denne siden finner du info om årets show: http://www.oslospektrum.no/mikke-og-minnis-utrolige-reise-20-24-januar-2010-.4614542-139040.html (pass på at det ikke blir mellomrom i adr når du kopierer og limer). Forskjellig tema hvert år, og i år er det Mikke og Minni som drar på ferie og først besøker Afrika og dyrene fra Løvenes konge, deretter besøker de Hawaii og Lilo og Stitch, og så Ariel & co. Etter pausen drar de til London og besøker Peter Pan, wendy osv og blir med på deres reise til sjørøverøya m Kaptein krok m.fl. Som alltid fine kostymer, dyktige isdansere og bra underholdning med lys-, røyk-effekter osv. Så ungene kan glede seg:)

Obligatorisk ved Oslobesøk er Operaen ja, Vigelandsparken m Sinnataggen, Slottet og Karl Johan:) Spørs hva ungene er interessert i, men Fram-museet og Vikinkskipshuset på Bygdøy kan jo være aktuelt. Reptilparken på Tøyen? Ungene er sikkert ikke gira på å gå i museer (Munch-museet, Nasjonalgalleriet osv).. Et besøk til Holmenkollen og Frognerseteren er fint om det er klarvær og bra utsikt. Og så kan man jo ake i korketrekkeren om dere har tid (ta t-banen til Frognerseteren og ake ned til Midtstuen t-banestopp og ta banen opp igjen- laang, morsom aketur:)

Men det spørs hva dere får tid til. Shopping tar jo som kjent masse tid!! Bogstadveien, Grünerløkka og Byporten har mye fine butikekr. Også Frogner, men der er det dyrt..:)

Nå om dagen er dte ikke så kaldt lenger, bare -2 grader og litt snø i lufta. Så hvis dere ikke skal gå så mye ute så holder vel boblejakke (spørs hvor gamle de er, små unger i vogn har jo dress). Ellers sjekk yr.no for helgeværet, mener jeg hørte noe om sterk vind på vei.

Kos dere så mye på DOI og m osloweekwnd:)

Skrevet

Jepp, jeg og eldstemann skal i morgen kl 19 :))

Skrevet

Det er bra kaldt her ja, kle på ungene! På dagen nå er det 4-5 minus, og det er spådd mer snø og kulde fremover.

Skrevet

Vi skal på søndag, tar oss en langhelg i oslo hele familien

Skrevet

Vi skal på søndag:)

Skrevet

Nei, ikke så veldig kaldt. I første "akt" satt jeg i bare genser m cardigan, under andre delen tok jeg på ytterjakka. Men jeg frøs ikke. Hadde stillongs og da, men det har vel de fleste nowadays:)

Skrevet

Er det veldig høy lyd?? Vi skal imorgen og snuppa lurte fælt på om det var veldig høyt..

Skrevet

Vi skal også nå i helgen.. :) Ingen av oss gleder oss noe spesielt, sikkert fordi vi ikke helt hva vi skal se. Men det blir nok ett fantastisk show med mersmak :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er spesielt høy lyd. Blir en bra opplevelse, gled dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...