Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Er så ensom, så kåt, så ja alt mulig........... ååååååååååååååå livet er faen ikke enkelt...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er singel på 13. året:) og finnes ikke lei! Kos deg med fjernkontrollen helt alene,)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 jeg er bare ekstremt lei av å være alene hele tiden. har lyst til å drepe noen bare for å ha noe å gjøre. kjeder meg noe helt vilt om dagen!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 drepe noen bare for og ha noe å gjøre ja. hehe den var kansje litt drøy. men er dritt lei jeg også..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 I 13år???? Hvordan klarer du? Huff, det er min store skrekk, at jeg aldri skal finne noen. Ikke for at ingen vil ha meg for tilbudene er der, men jeg vil fortsatt ha eksen. Er redd jeg aldri kommer over han og klarer å gi noen andre sjansen. Har ikke hatt sex på et år og holder på å bli gaaaaaaaaaaal.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Har heller ikke hatt sex på et år. uff er helt for jævlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 det er på ingen måter drøyt. det er fakta. jeg tenker at hadde jeg drept noen så hadde det i det minste skjedd NOE. vedder på at de har det mer sosialt i fengselet en her.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 SELGES: Vannskjøtta gubbe, pent og lite brukt. Ok å se på, krever litt ekstra assistanse noen ganger, sta som faen, men god som dagen er lang.. Høystbydene over fem tusen..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 hehe.. du kan trøste deg med at det ikke er noen å drepe her. bortsett fra småen da. men det virker jo litt ufornuftig å drepe den eneste jeg virkelig digger
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Tror det, har ikke sjekket på laaaaaang tid.. I "gamle" dager var han veeeeldig dreven minnes jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Skulle gjerne vært deg akkurat nå. En snill mann som er pen å se på og som vet hva han gjør i sengen. Hadde ikke vært meg som hadde latt det gå laaaaaaaang tid.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 Man pleier jo alltid å ta forgitt hva man har. Hverdagen er krevende og vanskelig, hormonene er i utur så blir det bare sånn... Kan låne han bort i noen uker hvis du vil? Deler godene vet du ;p
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 hehe, høres ut som en bra plan. Sier aldri nei til et godt tilbud. Om han er så bra som du sier så spørs det om du får han tilbake igjen, mulig jeg setter fotlenke på han så han ikke kan rømme. Er sant som du sier, som regel så vet man ikke hva man har før det er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå