Gå til innhold

Noen som har vært borti feberfantasier der ungen er "helt borte"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror muligens jeg opplevde det i dag, det er iallefall det legen tror....

Fy fader jeg har aldri vært så redd før-....Gutten i gutten min var helt borte om dere forstår. Dasket han i ansiktet, rista i han, satt der bare å bablet svada....

Tok vel 1-2 min før jeg fikk han tilbake til "verden" igjen.

Uff:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det selv, og husker faktisk at jeg så på film i tapetet og spiste grøt som hang i vinduskarmene på huset som var i filmen jeg så. Da hadde jeg 41 i feber, og legen kom hjem til oss. Mamma har fortalt om det i ettertid, og hun var rimelig stressa.

God bedring til sønnen din!

Skrevet

Når dette skjer igjen må du kjøle ham ned!

Bær gutten rett ut i kulda for å få ned feberen. Om sommeren hopper dere rett i dusjen. Da kommer de til seg selv igjen med en gang.

Det samme gjelder når de går i feberkramper. Rett ut i bare bleien, så stopper krampene.

Skrevet

Mamma åpnet vinduet på fullt gap midt på vinteren når jeg forsvant i feberfantasier. Da kom jeg ganske raskt til meg selv igjen når det plutselig ble kjempekjølig i rommet.

Skrevet

Dette har også jeg hatt selv og det sitter faktisk i meg enda, selv om jeg bare var 15 år den gangen.. Husker hvor livredd jeg var og at jeg trodde det var virkelig det jeg så..

Dessverre så har min mellomste "arvet" dette og han er til tider helt umulig å få kontakt med når han har feber.. Hyler og skriker og ser alt mulig rart.. Det er skikkelig ekkelt når det står på.. Jobber mye med å få ned feberen hans når han er syk så han ikke skal oppleve dette..

Skrevet

Takker for svar. Helt grusomt. Helt borte i blikket. røla bare.... man tenker jo 1000 tanker når det står på. Stakkars lille gutten min:(

Skrevet

Uff ja, håper det går bedre med han nå da. Klem til dere begge! :-)

Skrevet

Ja jeg og har hatt noen episoder med minstemann. Grusomt!

Jeg tenker hver gang at ungen har fått hjerneskade.....han snakker tull, svarer i hytt og pine, griper etter ting, sikler ol. fryktelig ekkelt......

Av med klær og dyne og vinduet på vidt gap...

Dessuten har jeg funnet ut at ibux og paracet sammen tar feberen lettere bort enn paracet alene når han er skikkelig dårlig.....

Skrevet

Tuuusen takk dere to siste og:)

Og prinsesse vilikke, du beskriver akkurat sånn han var. Jeg tenkte og å slag, epilepsi, stivkrampe. Alle senarioer tror jeg!.

Hvis det kommer igjen så har jeg iallefall supre tips å følge, I LOVE DIB:)

Skrevet

Det høres veldig ut som slike feberfantasier som jeg får når jeg har høy feber.

Kan skjønne at det er ekkelt å se gutten din "forsvinne", men trøst deg med at det er ikke farlig.

Skrevet

Ja DarkNight, heldigvis er det ikke farlig. Takk og lov!!!!

:-)

Skrevet

Datteren min har hatt feberkramper. Hun ristet, hylskrek - det hørtes ikke ut som henne, og vi fikk ikke kontakt med henne. Det er det verste vi har opplevd både mannen og jeg. Jeg gikk og tenkte på det i flere dager etterpå og gråt mye på grunn av det.

Skrevet

Gutten min har hatt det. Hadde faktisk 42 i feber da. Ble livredd jeg, fikk jo ikke kontakt med han i det hele tatt. Var på sykehuset resten av kvelden, gikk jo heldigvis bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...