Gå til innhold

Hurra for nav..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selvsagt veldig glad for at vi har så gode ordninger her i landet, er ikke det altså... Men man hører jo ofte om folk som ikke får pengene sine, eller ikke har rett på stønader, nav roter til papirer osv.. Igrunn rom for mye forbedring..

Og nå lurer jeg på om de bør revurdere hjelpen de gir.. :s

Jeg blir litt irritert, og litt oppgitt.. Har en bekjent i familien som lever på foreldrene, bor hjemme, får alt opp i hendene.. Vil ikke ha jobb (takket nei til en haug med jobber) Vil ingenting, ikke utdanning eller noe.. Denne personen er faktisk 100% frisk, både psykisk og fysisk..

Er jo selvsagt foreldrene sine feil og, iogmed at de betaler kost og losji.. Men allikavel.. Kan vel ikke kalles utnytting av systemet heller, da personen er over 18..

Jeg merker at jeg blir litt misunnelig og. Jeg jobber, og har sjeldent 6000kr som kun skal være til gøy, jeg vet og om personer som ikke har 6000kr engang til å leve for i mnd.. :s

Livet er ikke alltid like rettferdig.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer litt på hvordan man skal få bedømt utbetalingen av hjelp etter hvor mye foreldrene hjelper til?

og du får trøste deg med at sansynligheten for at du greier deg langt bedre en henne på sikt er tilstedet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...