Gå til innhold

Glegruer meg til tirsdag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal til fastlandet for å operere, jeg skal være med som ledsager, minstemor på 4 år får vi dekka ned av forsikringen hans, men de vil ikke betale ned de 2 som går på skole, de mener at de er store nok til å plasseres hos venner!! Har fått noen til å passe dem, så det går egentlig greit, men kjenner at jeg gruer meg til å reise fra dem når de skal være hos venner. De har bare overnattet hos sin farmor og farfar før, det går nok bra, men har jo tenkt tanken på hva som skjer hvis de blir syke. Er jo ikke kjekt at andre må bruke sin sykt barn dag på våre barn!! Koster oss ca 5000 å ta dem med ned, siden vi må betale fly og hotell for dem, huff ikke lett dette her når mammaen sitter og tenker på alt som kan skje!!

Har dere noen tips til hva jeg skal kjøpe som tuuuuusen takk for hjelpen gave?? De skal være hos to forskjellige familier!! Hadde dere kjøpt bare til de voksne, eller kjøpt noe til ungene også, eller kanskje noe til de voksne og kanskje et spill som hele familien kan kose seg sammen i tilegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke noe godt forslag, men jeg tenker at det jo er de voksne som tar ansvaret, så da synes jeg de bør få noe. Jeg aner ikke hva eller hvor mye, for det er veldig forskjell på folk. Noen synes bare det er kjempegøy å passe, andre synes det er slitsomt, og tenker kanksje at de fortjener noe. Et gavekort på en fin restaurant?

Skrevet

Kan dere ikke rett og slett gi dem i gave at dere passer deres unger en kveld eller helg? Hvis dere orker da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...