Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 jeg og samb. har ett barn sammen på 3 år . vi gikk fra hverandre da hun var ca 6 mnd, men har se siste mnd begynt og finne tilbake til hverandre. han har ett tidligere liv som rusmisbruker, men er idag ren. han har levert rene prøver.for noen mnd siden ble det sendt en bekymrings melding til BV på han fordi vedkommede mente han var var rusa mens han var samme barnet. noe han ikke var. han hadde nettopp fått diagnosen diabetes , så hvis han har høyt blodsukker kan han virke berusa. og han har ADHD som han ikke er medisinert for ennå, OG at han har et tidligere rus problem, vil han alltid ha ett "preg" over seg. jeg mener at alle fortjener en ny sjanse. men nå har jeg funnet ut at jeg er gravid, men BF. de siste dagene nå har han ikke gjort annet enn og sove. idag sov han til åtte om kvelden!! han skulle egentlig vært og levert urinprøve idag, vi bor ikke sammen ennå. begynner og få en dårlig magefølelse. neste uke kommer Bv på hjemmebesøk... :-s blir jo nervøs av det, selv om ikke det er meg som er blitt meldt dit. hva kan evt skje med meg i den saken her?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Ville bare si at jeg kjenner flere som har diabetes, og ingen av de har noengang virket beruset når de har hatt høyt blodsukker.. Og når han ikke leverer urinprøve til avtalt tid, så virker det ganske sløvt og litt mistenkelig. Har inntrykket av at tidligere rusmisbrukere er ganske stolte når de leverer "rene" prøver, så om han hadde en ren prøve å levere, så tror jeg han hadde levert den. Synst også det er mistenkelig at han sover så mye.. Skal ikke være lett og stole på noen her i verden..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 uff, er ikke noe koselig situasjon det der. du får bare si det som det er, at du og "dine" barn skal ikke inn i bv, så han er pent nødt til å ta regelmessige urinprøver... hvis ikke, kan dere ikke ha et forhold...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Lavt blodsukker kan få deg til å virke rusa Bs under 3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 men jeg har alt blitt blandet inn, og har jo forsvart han fordi jeg ikke tror han hadde turt og levert prøver hvi de ikke hadde vært rene... :-S men nå begynner jeg og tvile, sant som du sier øverst her, er man rusmisbruker og kan levere rene prøver vil jeg tro de gjør det med glede.. fader for en situasjon... kan noe skje med meg her? de vet heller ikke at vi vil prøve på nytt nå, har sagt at vi med tiden tenker på og prøve igjen på nytt, og er glad de ikke vet, for nå begynner jeg virkelig og tvile på han. hva vil de si om graviditeten ? er livredd BV, ikke for at jeg har noe og skjule men ha hørt så mye skrekk historier om de... off.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå