Gå til innhold

Monsterbukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "et lass" med monsterbukser liggende. Strikketrangen ble litt i overkant stor.... Buksene er veldig lange i beina, så de er passe fra ca 9 mnd og til ca 3 år.. Ulike farger, både til gutter og jenter!:) Så det er bare å ta kontakt hvis noen er interessert!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

260 kroner + evt porto:) Ligger bilder på barnelatter.blogspot.com:)

Skrevet

jaaa...

hadde en dame som skulle strikke til guttene før jul, men har ikk fått tak i henne siden 22des (da hun hadde begynt)

Hvilke farger/str.. pris??

Skrevet

Bilder på barnelatter.blogspot.com...:) var det jeg som skulle strikke til deg?? Uff, håper ikke det!:/ Jeg skulle strikke til ei dame her inne, men fikk ikke kontakt med henne på mange uker, så da gikk jeg ut fra at hun ikke var interessert lengre! Uff, får dårlig samvittighet hvis det var deg!:/

Skrevet

tror ikke det var deg.. vedkommende som skulle strikke for meg sluttet rett og slett å saver på mail, var gjennom trådsnella på norge 123..

Har en gutt på 2 år som bruker str 86, og en på tre som bruker 3-4år..'

hva har du da? (vanskelig å se str etc på bildene)

Skrevet

Da var det heldigvis ikke meg! Alle buksene er i samme størrelse. Jenta mi på 15 mnd begynte å bruke buksen da hun var ca 9 mnd gammel og hun kommer til å ha den leeeenge enda. De er forholdsvis lange i beina og strekkes etter barnet, så jeg tror den skal være passe til han på 3 år også, men dette kan jeg ikke garantere. Til han på 2 år er de ganske sikkert passe:)

Skrevet

hvilke av de på bildene har du ikke solgt?? tenker på farge etc..

Skrevet

Jeg har solgt den som er brun og grønn og den som er brun, blå og svart, resten er fortsatt til salgs:)

Skrevet

likte veldig den grå og svarte..

Sender deg PM jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...