Gå til innhold

The boy next door:)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få hans oppmerksomhet?:) naboen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg deg naken i hagen.. da vil du garantert få hans oppmerksomhet

Skrevet

Er du sikker på at du vil det? Om han ikke liker deg kan det bli pinlig og om han gjør det og det blir slutt vil dere fortsatt kunne være naboer?

Har en nabo som prøver seg på meg, syns det er utrolig slitsomt. Nå er ikke han drømmemannen for meg så hadde kanskje vært noe annet om jeg syns han var kjekk. Vi har snakket sammen som naboer, men nå er han begynt å sende meldinger. Tar ikke hintet når jeg ikke svarer eller sier at det ikke passer.

Føler nå at jeg unngår han da jeg ikke vil gi han flere muligheter til å snakke med meg. Var så mye bedre da vi kun var naboer.

Så mitt råd, får du ikke samme respons tilbake, respekter det. Ellers lykke til. :)

Skrevet

Tja.... ta en tlf til han. Slik jeg gjorde ;)

Skrevet

Er ikke så lenge siden han flyttet inn her da så jeg får se hva jeg gjør. Har sendt litt meld m han for jeg vet hvem han er fra før.

Skrevet

Lykke til :)

Jeg ringte nabomannen 19 dager etter jeg flyttet inn i nabohuset :)

Skrevet

Akkurat flyttet inn? Da er det enkelt. Gå bort bank på. Små prat en stund og inviter han til den festen du vet... den du skal ha neste uke.

Skrevet

nja jeg tør ikke bare gå hen og banke på heller. Noen gode ideer på hva jeg kan skrive i en sms til han?

Skrevet

hei og velkommen til nabolaget;)) bare og komme bort hvis du trenger låne en kopp sukker ,eller hvis du trenger hjelp til og knekke en rødvins fllaske en kveld;)

klem fra the girl next door!

hehe,

Skrevet

hihi, flott skrevet olga. Ville nå tro at metoden min blir mindre klein men om du er av den tøffe typen syntes jeg olgas ide var knall god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...