bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hadde litt vondt i halsen i går, og etter en lang dag på jobb er det lite lyd som kommer ut.. Har en jobb hvor jeg bruker stemmen min mye, så det er litt krise.. Blir veldig hes og har lite stemme med jevne mellomrom er det er ikke noe gøy! Er så redd for at det bare skal bli verre og verre med årene. Noen som har vært borti dette?
lille sprelle Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Gå til logoped! Det kan være du bruker stemmen feil.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Ja det var det jeg lurte på.. Er jo bedre å forebygge.. Har du noen erfaring med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå