Gå til innhold

Jeg er redd for å miste stemmen min...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt vondt i halsen i går, og etter en lang dag på jobb er det lite lyd som kommer ut.. Har en jobb hvor jeg bruker stemmen min mye, så det er litt krise.. Blir veldig hes og har lite stemme med jevne mellomrom er det er ikke noe gøy! Er så redd for at det bare skal bli verre og verre med årene. Noen som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til logoped!

 

Det kan være du bruker stemmen feil.

Skrevet

Ja det var det jeg lurte på.. Er jo bedre å forebygge.. Har du noen erfaring med det?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...