Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er "overgravid" - sprekkeferdig og diger som en flodhest!! Nå sitter jeg her med en STOR skål fløteis med to bananer og massevis av sjokoladesaus og non stop :-) mmmmmmmm :-) Flere som koser seg med "fy-mat" i kveld?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Spiser akkurat hva jeg har lyst på når jeg har lyst på det jeg så ikke noe er fy-mat. Har spist en liten neven potetgull, druer og en krokkanrullbit til snack i kveld.. Skal også ta meg en bonbon fra søppledynga jeg har liggende på kjøkknet..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 i kveld har jeg spist en Atkins bar, og har grådig lyst på en til, men prøver å la være.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Heldige deg som kan spise hva du vil (uten å legge på deg da?). Jeg eser ut bare jeg tenker på sjokolade og annet godt. Passer på nå som jeg allikevel ser ut som en ballong ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Tenkte jeg skulle ta frem pistasj isen etterpå. Er sånn i 2 liters spann, men har ikke planer om å spise hele da :-P
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Nei, legger ikke på meg når jeg kan spise hva jeg vil fordi jeg spiser i moderate mengder. Har prøvd å nekte meg selv det meste og ender alltid opp med å overspise noe så sinnsykt eks en svær sjokoladeplate i stedet for en eller to ruter.. Ergo, så spiser jeg hva jeg vil med god samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Mmmmm, pistasjis er godt!! Hva er hummis? HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Her går det alt for mye i "fy-mat", og i kveld er intet unntak. Grandis og smågodt står på menyen og jeg er SÅ stappa nå :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Her er det kun fykose mat i helgen.menkosemat som groennsaker med dipp, salat eller en suppe i hverdagene. Men du fristet megmed den isen..
Mina™ Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 her går d i malaco sin truly sweet & sour.....har heilt dillå på dem å spiser sikkert en pose kver kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå