Gå til innhold

Hva spiser dere til kveldskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "overgravid" - sprekkeferdig og diger som en flodhest!!

Nå sitter jeg her med en STOR skål fløteis med to bananer og massevis av sjokoladesaus og non stop :-) mmmmmmmm :-)

Flere som koser seg med "fy-mat" i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare kveldskos i helgene

Skrevet

Spiser akkurat hva jeg har lyst på når jeg har lyst på det jeg så ikke noe er fy-mat. Har spist en liten neven potetgull, druer og en krokkanrullbit til snack i kveld.. Skal også ta meg en bonbon fra søppledynga jeg har liggende på kjøkknet..

Skrevet

i kveld har jeg spist en Atkins bar, og har grådig lyst på en til, men prøver å la være.

Skrevet

Heldige deg som kan spise hva du vil (uten å legge på deg da?). Jeg eser ut bare jeg tenker på sjokolade og annet godt. Passer på nå som jeg allikevel ser ut som en ballong ;-)

HI

Skrevet

Minigulerøtter dippet i hummus.

Skrevet

pølse med brød

raaaaaaaaaaaaaP

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta frem pistasj isen etterpå. Er sånn i 2 liters spann, men har ikke planer om å spise hele da :-P

Skrevet

Nei, legger ikke på meg når jeg kan spise hva jeg vil fordi jeg spiser i moderate mengder. Har prøvd å nekte meg selv det meste og ender alltid opp med å overspise noe så sinnsykt eks en svær sjokoladeplate i stedet for en eller to ruter.. Ergo, så spiser jeg hva jeg vil med god samvittighet..

Skrevet

Mmmmm, pistasjis er godt!!

Hva er hummis?

HI

Skrevet

Her går det alt for mye i "fy-mat", og i kveld er intet unntak. Grandis og smågodt står på menyen og jeg er SÅ stappa nå :-)

Skrevet

Her er det kun fykose mat i helgen.menkosemat som groennsaker med dipp, salat eller en suppe i hverdagene.

Men du fristet megmed den isen..

Skrevet

her går d i malaco sin truly sweet & sour.....har heilt dillå på dem å spiser sikkert en pose kver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...