Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2,5 time til sykehuset, er det noen som har erfaringer anngående det?Når drar man f eks? Hva gjør man? Har ikke krav på ambulanse, så hvordan gjør man transport i privatbil mest mulig trygg og behagelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ringt føden ved mistanke om at fødselen var i gang. Så får du høre hva de mener om saken...

Skrevet

hadde gjort som hun over her sier. tatt kontakt med føden og hørt hva de vil du skal gjøre. Dette kan du også gjøre før fødselen for å finne ut hvordan du skal forholde deg. jeg har vært i samtaler med føden dog av andre grunner, men har tatt opp dette med reisevei osv. de er bare glade for at du tar opp problemet og at du gjør dem kjent med at du kommer langveis i fra. Da har de mulighet for å legge en plan til deg så du vet hva du skal gjøre når fødselen starter.

Skrevet

Jeg har 1 time til sykehuset.Har hatt 2 raske fødsler.Jeg skal komme når det er rier som kommer regelmessig.Sist reiste jeg inn når dei var en 1/2 mellom hver.Når jeg kom frem så kom dei hver 5 min hadde 7 cm opning 1 time etter var den lille ute.Du må ringe føden så sier dei hvordan du skal forholde seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...