Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 tenkte æ skulle bli det på ca 5 uka..hehe vil ned 5 kg på 5 uke..desperat..skal inn i en kjole...noen ekstreme tips??men kan ikke la være å spise...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 5 kg på 5 uker? Selv er jeg fan av trening, men hvis det hele er for å komme inn i en kjole hjelper det ikke olje myskelmassen, da må man tære på fettet. Jeg blir derfor nødt til å si meg enig i pulverdiett, evt vente til det er to uker igjen og bruke lønnesirupdietten. Jeg anbefaler ingen av delene, men jeg vet at det funker.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Øke muskelmasse skulle det så klart stå
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 ja må vel bare bite i det sure eple og trø til med en pulverkur..men kan æ ha 1 vanlig måltid per dag??og pulver resten?? og Ka e steinalderdietten???
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 HOLD IN!!! Det magiske triskset som de fleste kjenner til, kjøp en god hold inn som holder inne fra nede ved knærne og opp til under puppene, vips så har du mistet en del cm, har en kjole som sitter kjempefint og ikke minst du kan verken puste, sitte eller spise hele kvelden ( hvis du har kjøpt for liten da så )
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Jeg gikk ned 8 kg på ca 6 uker. Gjorde ikke annet enn å kutte ut alt digg i 2 uker så jeg ble kvitt sukkeravhengigheten min, etter det spiste jeg sjokolade om jeg på død og liv måtte ha en men jeg kjøpte den minste jeg fant. (Og merkelig nok så var det nok var det ikke mer så var det ikke mer.) Også sluttet jeg å spise meg mett, ihvertafll sånn "årh, nå er jeg mett". Spiste til jeg ikke var sulten lenger. Resulterte i litt hyppigere men mindre måltider. Og jeg holdt vekten også.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Har du hørt om sykehusdietten? Det er en suppe du lager deg som du spiser i ei uke. Du spiser i hovedsak bare suppa, men med innslag av litt annet underveis. Denne dietten er ganske enkel å følge i allefall, men den gir ikke noe varig vekttap. Jeg har prøvd denne dietten to ganger og ene gangen gikk jeg ned 4 kilo på ei uke og andre gangen 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå