Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Noen? Såg meg i speilet isted og ble sjokket. Fader meg for en mage jeg har fått. Den tyter ut og opp av buksen rundt hele kanten Spiste litt mye til middag i kveld da, så jeg føler meg stinn også nå.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Dropp rockering, bailine og sit-ups. Hvis du vil ha bort magen fort så er det en halvtime jogging om dagen og nedkutting av sukker som gjelder. Sit-ups, bailline og rockering styrke musklaturen i magen, men fjerner ikke fettet. Bailline er også meget oppskrytt og dyrt + at det krever at du uansett legger om kostholdet. Jogging er gratis, men kjedelig. Også funker det!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 signerer 21.05 Meeen.. rockering er bedre enn situps!! Forbrenner en del med det.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Det er sant at rockering ikke fjerner fettet like effektivt som kondisjonstrening som jogging og denslags, men man blir faktisk litt andpusten av rockeringing også. Dessuten trener man kjernemuskulatur med rockering noe som gjør at man blir sterkere og strakere og dermed får en bedre holdning. Ved bedre holdning vil autmatisk magen strekke seg litt og virke flatere. Men hvis du vil ha bort bilringen som henger, så må det kondisjonstrening til i tillegg. Ingen tvil!! Det er fettet som er hovedproblemet når det tyter ut, eller mye overflødig hud. En kombinasjon av de øvelsene du nevnte + kondisjon ca 1 timer x3 i uka, vil trolig gi resultater etterhvert. Hvis du i tillegg kutter ut noe usunt og erstatter det med noe sunt, vil du merke resultater rimelig kjapt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk for svar Da skal jeg jaggu meg sette i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå