Gå til innhold

Forkjølet hele tiden.... Sukk, blir aldri frisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes jeg har fått alt som har gått av forkjølelse de siste 3-4 mnd.... Har hatt flere perioder med kraftig forkj. som slår meg skikkelig ut, og som tar lengre tid å bli frisk fra enn ellers. Har alltid hatt godt immunforsvar men under dette svangerskapet virker det som om det er helt på bunn... Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff neste glad flere har det sånn. Har hangla med tette bihuler og vond hals og hoste til og fra siden november, til og med rukket en kur med penicillin i jula pga halsbetennelse:-( er fortsatt dårlig og lurer på

om immunforsvaret mitt har gått helt av nett??? Er så LEI av å være sjuk og føler jeg bare er til bry og syter siden mannen min får mer å gjøre med både hus og toåringen vår nå... Håper vi snart kommer oss, Juni, for nå skulle vi jo nyte svangerskapet... As if. Jaja. Akkurat kommet over hit jeg da, er rundt 12 + noe inntil ultralyden får satt rett termin. Skal dit denne uka!!!! Er sååååå spent. God bedring til oss sjuklinger, di tar sikkert tran allerede, hvis ikke, begynn. Og te med honning lindrer sår hals og hoste. Fælt å hoste når man er så slapp i ledd ånd og bekle muskler... Du er kanskje førstegangsmamma så du slipper å tenke på sånt? Hehe. KNIP sier jeg bare. Og ta knipinga på alvor:-)

Skrevet

hehe...vær glad det bare er forkjølelse sier nå jeg! hehe...

Kroppen blir svekket når man er gravid og immunforsvaret blir dårligere. Det tar lang tid før kroppen kommer seg etter sykdom og blir lett smittet på nytt.

Selv har jeg konstant UVI pga streptokokk b i urinblæra, er også funnet ecoli i urinen, ( var vist helt vanlig ved kraftig blærekatarr etter å ha hatt kateter), 1 gangs utbrytelse av herpes simplex type 1 ( det man til vanlig får på munnen), har ørebetennelse ( går på 2 mnd nå), bihulebetennelse, kraftig luftveisinfeksjon, halsbetennelse av og på. Og det er da uteom vanlige svangerskapsplager som bekkenløsning med gangeproblemer og hyperemisis som ikke gir seg helt.

Jeg føler med dere! Ikke gøy og gå konstant syk når man er sliten fra før pga svangerskapet!

Men vi får tenke lykkelige tanker! Verdens beste gave i enden av dette her!

Dette er min 2 og ABSOLUTT siste graviditet! hehe

God bedring shnupper!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...