Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Driter i hva alle dere andre sier, men når du står der i bar overkropp og stresssvetten siler og de endelig skal sette på puppen i klemme så gjør de faktisk det, var nesten sikker på at den skulle sprenges når det gikk opp mot 166 trykkkilo eller hva søren det var!!! AUUUU den trykk tingen tok helt av, men nå er det overstått for denne gangen og jeg har vondt som søren i puppene! Det går heldigvis over og det er et helt år til neste gang.. *phuuu Hilsen lange, flate, vonde pupper..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Helt ærlig så foretrekker jeg at jeg hadde vondt i en liten stund eller en uoppdaget kreftsvulst i brystet. Jeg "led" jo for en god sak.. Skal også legge til at hun som utførte mammografien var nyutdannet radiolog og virket ikke som hun hadde så mye erfaring.. ( dessuten så er jeg pingle ;P) Tenk på målet, ikke på veien dit..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jepp, glemte jo at jeg skremte andre, tenkte bare på meg selv.. *sorry* Neste gang skal jeg kjøpe påhengsmotor.. Ble faktisk overrasket over at det gjorde vondt fordi "alle" har sagt at det gjør da såvisst ikke vondt og gjort lattliggjort det faktum at jeg har spurt om noe så dumt.. Håper du får noen med litt mer erfaring. Hilsen lange flate pupper..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Synes ikke det var særlig vondt, det var for meg mye mer ydmykende å deretter få ultralyd av mannlig lege for å se om mammografiet overså noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå