Gå til innhold

styrer på i 2-3 timer etter jeg har lagt han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har endelig klart å fått 2 åringen min til å legge seg alene i senga si. Legger han kl. 19 som vanlig, men han styrer på, ser i bøker, leker med bamsene sine, og prater i 2-3 timer etter jeg har lagt han. Er fjerde kvelden i kveld. ?? Hva betyr dette? Vil han fortsette slik, eller vil det gi seg etter at han har blitt vant til å bli lagt alene? noen med erfaring, og vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er helt nytt at han legger seg selv ville jeg bare latt han styre på i enda noen dager:)

Sover han på dagtid? Kan hende han våkner for sent i forhold til kveldslegginga?

Skrevet

Hvordan fikk du det til? Jeg har i skrivende stund en hysterisk 18 måneder gammel jente i sengen sin som ikke vil sove alene.

Skrevet

jeg tipper det blir bedre hvis dere kutter ut, eller kutter ned soving på dagen. lykke til :-)

Skrevet

Vi har prøvd det meste,også å la henne sove mindre på dagen. Det er forresten samme styret på dagtid, hun skriker og hyler og vil ikke sove. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Skrevet

hi her. Vi styrer vel på enda, men jeg har lagt han, sunget en sang, og sagt god natt. Har blitt en del skriking. men putta han i sengen igjen, igjen, igjen, igjen og igjen. til slutt forsto han vel at her er ingen kjære mor lenger. så begynner han å leke og styre på i noen timer. i bhg, mener de at han må ha litt søvn, og der er heller ingen problem med å legge han der. men det er det her hjemme. så han sover faktisk ikke når han er hjemme fra bhg. og skulle han sovne i bilen eller bli veeldig trett, så får han sove maks 30 min. så jeg håper han slutter med det styret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...