Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 hvilke fag underviser dere i-og hvilket trinn?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg var (før permisjonen) på 4. og 5.trinn. Jeg hadde musikk, kunst og håndverk og spes.ped.timer. Hvorfor spør du?
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 nei, er så smått igang med timeplanleggging for neste år (ønsker etc), så lurte jeg bare litt... Med din fagkombinasjon er det vel ikke vanskelig å få jobb. Hos oss er det fagene "svært få" ønsker. Hehe.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke musikk på papiret, men liker det veldig godt. Synes det er gøy når elevene liker det i tillegg:) Jeg har norsk og k&h på papiret, men har ikke vært kontaktlærer, og har derfor ikke hatt ansvaret for norsken.
*smula* Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 ungdomsskolen, så kanskje ikke så interessant?
piano♫ Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Også ungdomsskolen: Musikk, tysk, norsk, spes.ped. (disse fagene har jeg formell kompetanse i utover grunnutdanninga) - i tillegg: samfunnsfag og RLE (som jo er en del av grunnutdanninga...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå