Gå til innhold

Hvor mange amme-bher trenger jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange jeg skal kjøpe ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om babyen ikke er født enda, så kjøp kun 1. Det er så dumt å kjøpe mange ammebher før fødsel for så å ende opp med en haug med for små/store bher..

Ellers klarte jeg meg fint med 4 ammebher når jeg ammet.

Skrevet

jeg har 3. bruker jo ammeinnlegg så bytter jo ikke hver dag da liksom.. :)

Skrevet

Jeg har 3 som jeg bruker. Har flere, men de er ikke gode på, så de blir ikke brukt. Er mest fornøyd med de jeg har kjøpt på Cubus.

Skrevet

Hadde 4stk sist.Holdt det.Men kjøpt bare 2først, 1str større en jeg allerede brukte i vanlig bh. Ikke alle sine bryst vokser.Og noen vokser mye.Så ikke invester så mye i det før etter du har født og melken er i gang.

Kjøpte noen uten spiler(så det ikke er sondt å sove med),på spar kjøp faktisk,og de var supre.Men no har de visst sluttet og selge de :-( Kostet vel 79kr eller noe.billig og god.

Skrevet

2-3. Kjøpte også på Cubus og der har de ofte salg på undertøy også. Anbefales ofte uten spiler.

Skrevet

Tre stk holder.

Jeg anbefaler deg å kjøpe Triumf - jeg kjøpte billigere, men de funka ikke i det hele tatt. Tenk kvalitet, hvertfall hvis kartongene dine er store ;-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :-)

Jeg har bare en ammebh så langt - skal vente med å kjøpe fler til etter fødselen. Den jeg har nå er med spile, så neste gang blir det nok uten spile.

Men sover dere med ammebh ??? Er det nødvendig ? :s Er ikke vant til å sove med bh jeg.

hehe, kartongene mine er ikke store enda - men kanskje de blir det !

HI

Skrevet

Jeg har to stk som jeg bruker, pluss en jeg til nød kan bruke. Har to par ammeinnlegg i ullfleece fra Nøstebarn, bruker ikke de papirgreiene. Jeg skifter når jeg lukter surmelk jeg.

På natta bruker jeg ingenting nei, bare en nattskjorte, singlet etc.

Kjøp dem store nok! Gjerne en str større enn du bruker til vanlig. Mine har blitt så digre at jeg har fått strekkmerker på puppene etter fødsel! Strekkmerker på magen slapp jeg unna, men ikke på puppene gett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...