Miss Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hei! Jeg skal gife meg i København i sommer, et enkelt bryllup med ca 20 gjester. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Har bestilt frisør. Men gjerne tips til fotograf? Hotell? En romantisk restaurant? Takk takk!
Beate32 Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Hei Hei. Gratulerer:) Jeg giftet med i københavn lille julaften 09. Det var helt fantastisk. Vi giftet oss i sjømannskirken. Er det der dere også gifter dere? Det er endel info på www.sjomannsiden.no. Når det gjelder fotograf hadde vi med oss en som tok bilder. Jeg hadde en stylist som het Berit Kloster. Hun driver egen salong i københavn og var veldig flink. Hun ordnet både hår og sminke for meg og min forlover. I tillegg ordnet hun med brudebuketten. Jeg sendte henne bilde på mail om hva jeg ville ha også fikset hun:) Når det gjelder restaurant spiste vi på Restaurant Kanalen. Utrolig bra service, nydelig mat, veldig hyggelig atmosfære:) Vi fikk en " peisstue" for oss selv. Restaurant kanalen ligger i Wilder plads 2, 1403 københavn. Vi bodde på hotel guldsmeden- axel. Utrolig koselig. Det er et økologisk hotell, men helt fantastisk. De har deilig spa som jeg annbefaler. De har et høyt service nivå. Masse lykke til på den store dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå