Gå til innhold

Fantorangen er sliten:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke han kan være helt frisk. Han er matt i pelsen og full av nupper! Han ser rett og slett gammel ut.

 

Kanskje NRK bør la Fantorangen gå av med pensjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, har sett det ja!

Lilleknott på 20 mnd sitter med sin egen fantorang på fanget og ser på barnetv, og må jo si at vår er hakket penere;)

Skrevet

"Møtte" fantorangen "live" rett før jul, og kan bekrefte at h*n er veldig sliten i pelsen. Ser ut som et utbrukt kosedyr. Ikke fin i det hele tatt, men ungene elsket den. Guttungen min fikk kos av fantorangen og glisa godt.....

Skrevet

Ja kanskje det er fordi så mange barn har kost med han:) At pelsen har blitt helt ødelagt..

Skrevet

Det hadde ikke plaget meg om Fantorangen gikk av med pensjon. Maken til irriterende kosedyr skal man leite lenge etter!

Skrevet

Han har en snodig "snabel" i trynet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...