xxxJulianexxx Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Tror ikke han kan være helt frisk. Han er matt i pelsen og full av nupper! Han ser rett og slett gammel ut. Kanskje NRK bør la Fantorangen gå av med pensjon?
3småtroll♥ Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 He-he, har sett det ja! Lilleknott på 20 mnd sitter med sin egen fantorang på fanget og ser på barnetv, og må jo si at vår er hakket penere;)
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 "Møtte" fantorangen "live" rett før jul, og kan bekrefte at h*n er veldig sliten i pelsen. Ser ut som et utbrukt kosedyr. Ikke fin i det hele tatt, men ungene elsket den. Guttungen min fikk kos av fantorangen og glisa godt.....
xxxJulianexxx Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Ja kanskje det er fordi så mange barn har kost med han:) At pelsen har blitt helt ødelagt..
RødRev Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Det hadde ikke plaget meg om Fantorangen gikk av med pensjon. Maken til irriterende kosedyr skal man leite lenge etter!
xxxJulianexxx Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2010 Han har en snodig "snabel" i trynet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå