Gå til innhold

Å, nei...snufs...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det stakkars Trygve?

Skrevet

Når man tar til seg en hund, tar man på seg et ansvar. Fatter ikke at folk kan gi den bort. De aner ikke hvordan han vil få det.

Skrevet

Fordi familien hans ikke er glad nok i han, og vil gi ham bort til vilt fremmede??

Nei, stakkars, stakkars hund altså..

Man er virkelig glad nok i dyret sitt når man gir det bort til den første og beste. Skulle vært ulovlig det der!

Skrevet

Så lenge de har innsikt nok til å skjønen at de selv ikke kan ha hunden så klarer de sikkert å finne en bra familie som kan overta den og gi den en godt hjem.

Og så holder man kontakt med den nye familien, besøker hunden og får oppdatering på mail slik at man vet at den har det godt.

Har selv omplassert en hund og vet hvor jævlig det er. Men det er nok verre for oss mennesker enn det er for hunden

Skrevet

Det står "Finner vi rette eier til Trygve gir vi han bort". Så det virker ikke som om de tenker å gi ham bort til den første og beste.

Hva foreslår dere ellers at de gjør? Ha en hund de ikke har tid til eller bør de avlive hunden??

Skrevet

Hehe...Trygve får det sikkert fint, og eierne hans gir han nok ikke bort til hver som helst. Men når jeg ser Trygve så smelter hjertet mitt :) og jeg kan ikke skjønne at noen klarer å gi fra seg en slik hjerteknuser. Og når jeg da i tillegg er gravid, så blir det litt for mye :) hehe...

HI

Skrevet

De gjør det nok ikke med lett hjerte.

Da jeg omplasserte hunden min så gråt jeg i nesten en uke i strekk (og det kommer fortsatt noen tårer når jeg tenker på henne) og bare gikk rundt å ventet på at de skulle ringe for å si at jeg måtte komme å hente henne tilbake. Det skjedde selvfølgelig ikke....

Har fortsatt god kontakt med den nye familien og får stadig mail med bilder. Så jeg vet at hunden har det godt og at hun har et mye bedre hjem enn det jeg kunne gitt henne. For selv om man gir bort en hund så slutter man ikke å føle ansvar og å bry seg om dyret. Jeg gjør iallfall ikke det.

Ja, det er synd og trist å gi fra seg et dyr. Men det er bedre at man finner nye eiere enn at man bare lar det "skure å gå"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...