Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå to uker unna terminen, og kjenner at jeg er veldig lett å irritere. Mamma spurte meg i dag om jeg var veldig irritabel, samboeren kalte meg ustabil og jeg kjenner jo selv at det skal ingenting til før jeg blir fly forbannet eller skikkelig deppa.. Det er så slitsomt, spesielt når man har ei lita prinsesse på 1,5 år som ikke forstår hvorfor mamma blir fort sur. Noen tips til hvordan jeg kan "ta meg sammen?"

Husker jeg hadde det litt slik på slutten sist, men når man har to uker igjen blir det fort uholdbart, både for meg og de som er rundt meg. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er helt naturlig på slutten,- mitt tips: Vær snill med deg selv :)

Få litt tid for deg selv med kvalitetstid. Gjør noe som du syns er gøy:)

Du vet jo hva du skal igjennom snart + mye hormoner i sving.

Tvi tvi:)

Skrevet

Har dessverre ikke noe vettig svar til deg. Har det akkurat likedant selv.

Får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor sønnen på 2. Han skjønner jo ingenting stakkar.

Huff, sinnsykt frustrerende. Kjenner det bare bobler inni meg av irritasjon for alt og ingenting. Har 3,5 uke til termin! Blæh...

Skrevet

Ja kanskje man bare må prøve å ta seg tid til seg selv.. Må iallfall prøve noe for alle sin del her. ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen. Er veldig irritabel for tida. Nå går jeg bare å venter på babyen og er utålmodig som bare. Er 6 dager på overtid.

Er samboer som får "gjennomgå" når humøret er som verst. Heldigvis er han veldig tålmodig og forståelsesfull.

Vi må vel bare trekke pusten og prøve å slå oss til ro med at babyen kommer når den er klar og prøve å slappe mest mulig av til da.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...