Miss Foster Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Pøh!! Har ikke noe i KAsseres å gjøre jeg. Jeg skal til Madrid y punto. Det er der min macholatiner er ) Han vet forresten ikke at jeg kommer - skal være en overraskelse - så får vi se om jeg tar ham på senga.... hihihi - (kjekt ordvalg). Og uten mine duracell-batterier - nå skal Ho Mor ha langhelg-ferie.... Jihaaaaaaaaaaa
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Det er vel ikke tilfeldigvis midt i måneden du reiser? San Valentín og greier. Men du kan godt spørre hvorfor Cáceres. Jo nå skal du høre. På televisjåån espanjåla snakket de i går om en tradisjonsrik "guerra de nabos" der de altså kaster denne grønnsaken på hverandre. Og du veit jo hva de sier om nabo'er. "Cómeme el nabo" me dijo el Manuel. http://www.lukor.com/viajes/noticias/portada/10012006.htm
Miss Foster Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Fint å se at du har et fint og intimt forhold til både naboene (fysisk) og de andre naboene du IKKE krangler med. Har faktisk vært i Cáceres - hvis jeg ikke tar helt feil - og det pleier jeg ikke å gjøre.... ) Uten at noen kastet neper på meg av den grunn. Skal nedover 18-21 febrero. Så San Valentin har reist for lenge siden.... Det morsomme er at jeg har bestilt hotellrom i huset ved siden av der han bor - så jeg vurderer å sitte og spionere - eller hoppe ut og gjøre meg til kjenne - noen forslag? Ah, og ja - såklart tar jo hverken med meg anal-filmen eller de andre leketøyene - det er jo sexshopper på hvert et hjørne så jeg (og han) skal vel alltids kunne finne på noe. Ellers så stikker jeg på diskon og satser på at Nachito er der - nota til meg selv, husk sende sms til Nachito.
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 Reiser du med de tre håpefulle?
Miss Foster Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Que va!!!!! Solita solita solita la mamita - vi kan sikkert greie å lage en sevillano av denne.... los reyes se fueran a la feria de sevillaaaaaaaaaa de sevillaaaaaaaaaaa los reyes se fueron a la ferie de sevillaaaaaaaaaaa de sevillaaaaaaaaaaa se fueron a la feria de sevillaaaaaaaa los reeeeyes.... kan du tenke deg å høre på den en hel formiddag? da tar du guiri-bussen.....
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2010 Lage en sevillano? Hmm.. ja nå skal vi lage en trønder du. Se fuerAn? Visste du forresten at alle menn i Sevilla har kjempedyre ullgensere hengende nonchalant over skulderen eller rundt livet, som en del av look'en? Jeg var der en gang i påsken for noen år siden, med briten og min søster, og vi hadde en konkurranse gående; Poeng til meg for hver mann med genser brettet pent men "liksom tilfeldig" over den ene skulderen. Poeng til briten for hver mann med genser knyttet over begge skuldrene og hengende litt nedover ryggen. Poeng til min søster for hver mann med genser knyttet rundt livet. Vi kom forresten frem til konklusjonen at de må være sydd fast - det er umulig å gå rundt og veive med armene uten at genseren faller av. Sånn bortsett fra det er Sevilla en veldig fin by - visste du at katedralen i Málaga er en kopi av den sevillanske, bare mye mindre? Rett ved katedralen i Sevilla er det, eller var for noen år siden, en bar som heter Antigüedades som er dekorert med avkuttede benproteser, liksom-blod og hodeskaller? Den er kul. - Herregud du kommer ikke til å kunne gå etterpå.
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2010 http://sevilla.salir.com/blog/2008/04/20/sevilla-bizarra-vol-2/
Miss Foster Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 Jepp Sevilla er en fin by - men jævli varmt. Vi var der i mai et år med besøk fra norge, og da var det faen meg over 30 grader. Så du kan tenke deg; sitte på den bussen med den varmen og høre den forbanna sigøyneren synge den samme frasen om og om og om og om og om igjen hele formiddagen..... og ikke var det øl-servering ombord heller. Båten på elva var kulere - der var det mer skygge ) Apropos KAseres - da vi dro fra Sevilla var planen opprinnelig å dra innom Lisboa - men siden en var så sur i bilen så ombestemte jeg meg og vi havna i KAseres. Gikk rundt en hel dag og kikket på ruinene. Mi media naranja som er en kløpper i europeisk og midt-østen historie fortalte meg at han som er rollemodellen i Gladiator kom derfra. Så den Aen i fuerAn ja - men giddet ikke rette det opp. Siden du kan spansk så reknet jeg med at du skjønte poenget. Skjønner jeg tok feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå