Gå til innhold

er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg har sittet ned ei stund og reiser meg for å gå, verker det sånn i lysken, eller på begge siden som går fra underlivet og lårene. er i uke 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er bekkenløsning. Ikke mye behagelig.. huff

Skrevet

er det det altså? blir det bare verre og verre?

føler det har blitt det ser du di siste dagene...

Hjelper d å bevege seg mer, eler må du ta d mer med ro?

Skrevet

Det er veldig opp og ned fra person til person så det er ikke så lett å svare på! jeg fikk bekkenløsning ca i uke 25. Er nå i uke 35 og den har ikke blitt værre bortsett fra om natten hvor jeg nå den siste uka har brukt pute mellom beina...

 

Bekkenløsningen sliter jeg ikke med i det daglige bortsett fra hvis jeg løfter tungt eller går litt for langt.

 

Prøv deg fram så ser du hva som passer best for deg :-)

Skrevet

Jeg er plaget med bekkenet, men har ikke bekkenløsning slik jeg har forstått det. Han trodde heller ikke at bekkenet kom til å skli ut av posisjon. Jeg går allikevel ukentlig til fysio for forebygging. Jeg går som ei gammel kjerring resten av dagen hvis jeg tar meg en gåtur. Tross dette. Det vil aldri være noen god idè å ikke bevege seg var beskjeden jeg fikk. Så selv om jeg vet at jeg får vondt etterpå, prøver jeg å ta meg en spasertur inni mellom. Ellers er det vel noen bekkenøvelser som kanskje skal til. Selv har jeg innsett at det har kommet for å bli og at jeg derfor bare må ta hensyn til dette og gjøre alt med måte :D. Hopper og spretter ikke sammen med min 2,5 åring for å si det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...