Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Det er 1.5år til vi skal gifte oss, men jeg har sett kjolen jeg vil ha for lenge siden. Det er en slik kjole man bestiller fra shanghai, skreddersydd. Når jeg så på den for en god stund siden kostet den 1100kr, nå ser jeg den til ca 550kr, det er jo helt villt! Fordi dollaren er lav eller noe. Det kommer ikke toll på den, for selve kjolen koster bare 9.99dollar, og portoen koster 99. Burde jeg kjøpe den nå? Skal prøve den uansett, og er den ikke fin selger jeg den igjen. Jeg skal IKKE legge meg ut (heller ta litt inn) så jeg regner med å passe inn i den om 1.5år. Skal jeg kjøpe den nå? Siden den er så billig?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Om det er drømmekjolen, og den er billig nå pga dollaren, så kjøp den.. Kan jo ende opp med at den blir dyrere.. Og er alltids mulig å selge den igjen, eller sy den litt ut\inn om vekten har forandret seg..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hva er problemstillingen? At du kan tape 500kr på å kjøpe drømmekjolen nå? Selvsagt skal du kjøpe den nå... :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hvis du har så dårlig råd at du er livredd for å tape 500 kr fordi du forandrer mening eller noe sånt bør du kanskje la være.. Men hvis du har 500 kroner å avse så kjøper du selvfølgelig kjolen nå
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Kjøper du den nå, tviler jeg på om det blirkjolen du kommer til å gifte deg i. Den vil nok miste mye magi ved å henge i skapet i 1,5 år. Da burde du evnt. henge den hos foreldrene dine, eller et annet sted du ikke ser den så ofte.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Kjøper den jeg! Gleder meg bare mer og mer tenker jeg, og godt å vite at kjolen med stor K er på plass i skapet Den blir nok hengende innerst, eller hos mine foreldre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå