Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Opplever mye harde vonde kynnere om dagen. Noen av dem henger seg skikkelig opp, og er der konstant ca 1/2-1 time. Det er ikke behagelig. Ha rriesmerter/menssmerter når dette sker, men det er mer konstant smerter, kommer ikke takvis. Hvertfall ikke regelmessig. Jeg ble litt bekymret nå da jeg leste et svar på et annet innlegg der det står at man skal oppsøke legevakt hvis dette skjer. Hva kan det skyldes? Hva er vi redde for?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Er i uke 33 forresten. Og beklager skrivefeilene.
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Dette høres akkurat ut som meg. Jeg er i uke 34. Og jeg har flere ganger blitt forsikret om at det ikke er noe å bekymre seg for. Er du førstegang'er? Hvis du ikke roer deg ned med svar herfra, bør du ringe jordmor imorgen og forsikre deg! INGEN grunn til at man skal gå rundt og bekymre seg unødig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar:) Er andregangs, men hadde ikke en kynner i forrige svangerskap. Det eneste jeg merket da var uregelmessige svake maserier som startet en uke før fødselen. Har egentlig ikke vært bekymret, men lurte fælt pga dette svaret jeg leste på et annet innlegg.
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er også andregangs, men jeg hadde endel kynnere første gang også. Men langt ifra så intense og langvarige som de ofte er nå! Plagsomt! Men hvis dette fortsetter, og du ikke helt klarer å glemme svaret fra det andre innlegget, så syns jeg du bør ringe jordmor likevel. Ikke helt utenkelig at jeg gjør det selv, (selv om jeg ikke heller er bekymret.) Bare for å være på den sikre siden, rett og slett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå