SnartToGull Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 har veldig vondt i magen på venstre side...kjennes ut som jeg har sting/hold....vondt når jeg beveger meg og "til å leve med" når jeg ligger stille...noen som vet hva dette kan være...??? er ikke superbekymret ennå, men om det øker på blir jeg det...har vart i ca en time nå...
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Høres veldig kjent ut sånn du beskriver det!! Hadde sånn rundt den tiden jeg også.. og jeg fikk beskjed at det nok bare var livmora som "strakk" seg pga babyen tar mer og mer plass inni der og det kunne gjøre sånn vondt.. ikke noe og være redd for trur jeg;) Håper det hjalp litt..
SnartToGull Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 au jeg har vondt ennå...jennes litt ut som mens-smerter...kjenner en del liv da, så er ikke hysterisk bekymret...men synes det er litt ekkelt da....andre med slike smerter?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 jeg også har hatt det slik. Fikk også beskjed slik som Michelle sier at det er ligamentsmerter. Livmora di er festet i sener og det er disse som strekker seg, det er helt ufarlig,men vondt og ubehagelig. er du usikker ville jeg likevel ring lege/fødeavd.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 dette var bare merkelig og lese, for jeg er i uke 23 og fikk den samme smerten som du beskriver for en halv time siden... hm.... får håpe det gir seg hos oss begge da, for det holder på enda her å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå