Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Dette er tredje gangen, og jeg begynner å miste motet. På forhånd tusen takk. Jeg setter utrolig stor pris på det.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Ja, jeg vil be for deg. Selv om vi garantert får pes fra andre her på forrumet.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Uff så fryktelig trist.. Føler med deg. Har ikke opplevd å miste selv, men var livredd for det da jeg gikk gravid. Håper det ordner seg neste gang!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Min dypeste medfølelse og empati for det dere har opplevd! Ingen burde behøve å oppleve slikt, spesielt ikke mange ganger! Jeg kan dessverre ikke tilby meg å be for dere, for jeg er overhodet ikke religiøs. Men for alt det er verdt, skal jeg tenke på dere og krysse fingrene for dere, på samme måte som jeg tenker på og krysser fingrene for min gode venninne som for tiden opplever det samme som dere! Håper ikke dere gir opp eller mister motet fullstendig. Husk at det er mange som har vært i deres situasjon, men som har lykkes til slutt! Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Stakkars, jeg føler med deg, har selv mistet flere ganger. Vet det er fryktelig tungt, og at alt virker håpløst! Jeg har mistet i uke 6, uke 8, uke 12 og uke 14, har vært gjennom laparoskopier, prøverør og utskrapninger, og det har blitt mange tårer og traumer i en 10-12 års periode. Likevel sitter jeg nå her og skal føde vårt tredje barn om noen få uker! Ville bare dele en kortversjon av mine erfaringer, for det er faktisk ikke håpløst!!! Vår siste som jeg nå venter kom som en overraskelse, helt av seg selv, noe jeg ikke trodde var mulig for oss! Jeg sender deg en stor klem, og mange varme tanker. Håper du greier å se fremover og at du får hjelp og støtte på veien videre. Hvis du har mistet tre ganger på rad, så har du i alle fall krav på skikkelig utredning, om det er noen trøst.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Vil ikke be da jeg ikke tror på religion, men skal sende deg positve tanker og ønsker om at det går bra snart. Har du blitt utredet for å utelukke sykdommer/feil som gjør at dette skjer? Skjønner du begynner å miste motet, må være fryktelig tungt!! Masse lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk, alle sammen. Jeg blir veldig rørt av omtanken deres. Jeg har vært til utredning. De fant ut en årsak til at dette kan skje, men jeg mistet igjen til tross for dette. Det er kanskje derfor jeg merker jeg begynner å miste håpet nå. Selv er jeg heller ikke utpreget religiøs eller kristen, men jeg er spirituell, og tror derfor at det hjelper om mange sender god energi og bønner min vei. Det føles dessuten godt å vite at noen ber for oss. Takk igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Selvfølgelig kan vi be for deg. Du skal se at spiren sitter snart. Klem
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Kjære deg Dette var veldig trist. jeg har en venninne som mistet flere ganger, men i Danmark fikk hun en behandling hvor hun får sprøyter tidlig i svangerskapet. Dette fordi kroppen hennes opplevde fosteret som noe det skulle gå til angrep på. Sprøyten inneholder noe so da lurer kroppen din sitt immunsystem så det ikke oppdager at det skjer. Hun har nå fått 2 barn med denne metoden. Hun forteller at det er flere par fra Norge som får denne type behandling på Riksen i Danmark tror det koster rundt 60 000 men ikke sikker på dette. Vet ikke om dette kan være noe for dere men ville bare nevne det. Hvis du vil vite mer så si ifra så skal jeg høre litt mer med henne
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Takk for info. Det var interessant, men gjelder nok ikke for meg. Takk igjen for at dere hjelper.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Så trist. Jeg er ikke religiøs, så jeg kan ikke be for deg, men jeg kan kanskje gi deg litt håp? Jeg hadde fem spontanaborter før spiren satt. Jeg hadde gitt opp håpet, men nå er jeg tobarnsmamma. For meg var albyl-e og fragmin løsningen. Lykke til! Ikke gi opp ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå