Gå til innhold

Hvordan få mindre mage og større rumpe?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det lurt og spise, evt ikke spise? bør jeg ta noe kosttilskudd mens jeg trener? Rompa mi er helt blitt borte, og magen er fortsatt tilstede ni måneder etter siste fødsel. Hva kan jeg gjøre for å få tilbake rumpe og mage? Takknemlig for tips og råd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trene rumpe og mage, da bør baken bli mer spretten og i fassong, mens magen strammes inn og krymper, teroretisk i hvertfall ;-)

Næringsrik mat med sunt fett, lite karbo og mye proteiner.

Skrevet

Spis mye proteinrik mat som bygger muskler, som f.eks fisk, nøtter, kylling, kalkun etc. Reduser litt på inntaket av raske karbohydrater som raffinert sukker, brød og hveteprodukter.

Tren beinhard styrke på rumpeballene, som f.eks utfall eller knebøy med vektstang. Slik at du får kraftige muskler på det området.

Spensthopp med vekter i hendene "tar" virkelig i rompemusklene!

For å få flat mage må du trene kondisjon, og styrketrening. Situps gir større magemuskler, men ikke nødvendigvis flatere mage. Da må du trene kjernemuskulatur. Det kan du gjøre ved å ta "planken" eller trene rockering.

Kondisjon kombinert med styrke vil øke fettforbrenningen som vil gi deg flatere mage. Og styrketrening vil jeg deg spenstig og mer formfull rompe :)

Skrevet

Pilates:-)

Skrevet

For å få større rumpe, må du bygge muskulatur. Knebøy og utfall med stang er det beste. Samt markløft:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...