Jubelbrus* Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Vi skal stadfeste våre to småtroll i februar, og jeg planlegger litt rundt kakebakingen. Men sliter med valgets kvaler når det kommer til fyllet;) Noen forslag? Hva synes du er godt? Prøvde en gang banan, vanilje og jordbær. Det er jo godt. Men kanskje litt kjedelig?
Hikken Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har alltid et lag med sjokoladekrem og bananskiver og et lag med vaniljekrem og jordbær. Enkelt og best i verden :-D
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 bunn- et lag jordbærkrem(rikelig med jordbær)- hakkete hasselnøtter og hakket sjokolade strøs oppå jordbærkremen- sitronfromasje oppå der (sitronfromasje fra pose lages og stivnes, Piskes opp før den smøres på kaka) - lokket av kakebunnen-et lag jordbærkrem- hakkete hasselnøtter og hakket sjokolade strøs oppå- sitronfromasje med krem i oppå der- og marsipanlokket på toppen.
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Her er de to jeg bruker oftest, kjempegode beggge to: boysenbærsyltetøy, vaniljekrem og krem hermetiske aprikoser, krokan og krem.
solita 06 Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Det er skogsbær og vaniljekrem! Eventuelt med valnøttkrem i det andre laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå