Knøtte85 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er så lei nå! :-( Er så utrolig sliten! Trodde ikke det var mulig! Står opp 7.30, går å leverer datteren min i barnehagen, hjem og så sovner jeg.. Sover gjerne til 13-14.. Og går å hangler resten av ettermiddagen/kvelden.. Legger meg i 22-23 tiden igjen.. Så jeg er våken ca 12 timer i døgnet.. Er ikke det veldig lite!? Jeg har prøvd å tvinge meg selv til å holde meg våken, men da går jeg i koma når jeg først sovner, altså, har uten garanti for når jeg våkner igjen! Jeg er så lei nå !!! Ikke mangler jeg jern, alle prøver og alt er fint.. Ikke er jeg kvalm/dårlig.. Så skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt! Noen andre som har det lignende? Jeg er forresten i uke 15.. Så hadde trodd det skulle vært bedre! :-/
eja Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke noe egentlig svar til deg, men jeg kan i allefall fortelle at jeg har det likedan... Og jeg er i uke 26 nå... Huff, ikke akkurat oppløftende kanskje. Nå skal det sies at det ble bedre en periode, men nå er jeg plutselig mer sliten enn noen gang... Jeg har også bare fine prøver. Ingen jernmangel eller andre mangler, og visstnok "perfekt blodtrykk". I tillegg prøver jeg å spise og drikke sunt, få mosjon og slappe av når jeg kan. Uten at det hjelper nevneverdig... Så hvorfor vi er så slitne er vel kanskje rett og slett et av de herlige faktumene man bare må godta... I allefall i følge min lege. Hun sa dessuten at det kan være normalt å sove opptil 14 timer i døgnet når man er gravid! Ikke mye til svar dette her, men det hjelper kanskje litt å høre at du ikke er alene. Veldig tungt og slitsomt er det i allefall.
MOsl Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har det også sånn, og mine prøver på jern, blodprosent og blodtrykk er også fine. Jeg er nå 17 + 4. Har vært sånn hele tiden, men mye mer pigg nå enn jeg var i første trimester. Går også gjerne litt i bølger hvor jeg den ene dagen ikke er så værst, så blir jeg skikkelig sykt trøtt. Innimellom så er jeg så trøtt at det gjør vondt i kroppen. Føler meg syk rett og slett, utrolig trykk i hode, vondt i tinningene og vondt å ta i ansiktet. Varer ca. 2 dager, og så føler jeg meg mye bedre igjen. Veldig rart altså.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 jepp har hadd det sånn å . kjempe slitsomt! slitsomt å være sliten!! haha! men har heldivis gitt seg litt nå
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 ja er kjempesliten her også, trøtt hele tiden, men tror hvis man har fått barn før så er kroppen mer sliten enn før, alder kan også telle inn tenker jeg, prøver å ta multivitaminer nå, ska se om det hjelper :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå