*Darkspotted* Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 lurer på hva som er vanlig å gjøre med det. og om noen som har nyttige erfaringer å komme med. takker for alt av svar. ^^
gerd Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Det vanlige er et inngrep der de spalter forhuden. Enkelt, fort og greit.
Snuppa! Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Er vel som hun sier over her at man tar ett inngrep. Samboeren min hadde trang forhud og blei operert når han var 5 år. Funker fint det,hehe, mer reinslig er det også..
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Kjenner flere som har måttet operere den i voksen alder. (Utrolig hva man vet om sine venner, egentlig.) Det har stort sett gått greit, men flere av dem sier de skulle ønske de hadde gjort det mye tidligere.
*Darkspotted* Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 er det slik at all forhuden må vekk eller går det å gjøre noe mindre "drastisk".
therehag Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 min eks kjæreste fikk en krem av legen.. funka den;) Og samboeren min måtte trene den bort, øve øve øve;) Men han syntes fortsatt det kan bli litt ubehagelig noen ganger, men går over når han for rettet på den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå