Gå til innhold

Noen nye "symptomer"? :)


14september?

Anbefalte innlegg

Jeg ser fler har beskrevet hva de kjente helt i begynnelsen, har noen av dere merket noe nytt?

 

I begynnelsen merket jeg litt svimmelhet og murring, og var VELDIG oppblåst. Nå har jeg mer vondt i brystene, og kjenner fortsatt murringen, men oppblåstheten har heldigvis gått mer og mer over, heldigvis, det var skikkelig plagsomt! ;)

Har egentlig vært i ganske grei form, men blir mer og mer trøtt...ZZZZ...

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker aboslutt ingenting! Er 6+3. Har hele tiden sagt til meg selv at det også er helt normalt, men det er utrolig hvor paranoid man plutselig blir når man har dette livet i magen. Så da gikk jeg til innkjøp av en ny test i dag (testet positiv for 1 uke siden). Det kom 2 tydelige streker, så da roer jeg med ned og er fornøyd med at jeg ikke merker noe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir veldig fort sliten i ryggen og er veldig oppblåst og da særlig på kveldene, kjenner det skjer noe med puppa og humøret er helt ræva til tider:p Sover mye mer enn jeg pleier og er trøtt ofte!

 

Men selv alle "plagene" så veit jeg jo det kommer noe veldig flott og nydelig ut av det!!:) Vokser jo tross alt en/flere skatter i magen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene var jeg veldig oppblåst, mye murringer/vondt i magen. Ømme pupper har jeg hatt hele tiden og har det ennå, de har og blitt større.

 

Nå er kvalmen her. Den kom samtidig som jeg gikk inn i uke 7.. Så nå NYTER jeg til de grader de få minuttene om dagen jeg ikke kjenner kvalmen... usj.. Håper det går over..

 

Ellers ser jeg at magen buler litt, er trøtt og litt svimmel...

 

Er 8 fullgåtte uker i morgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke stort jeg heller.... Bare litt murringer på kveldstid. Og en blir rimelig tullete av det. Venter bare på bekreftelse fra legen om jeg er gravid eller ikke :P huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker lite, men av og til mensensmerter i magen som kan vare i ca ti minutter også går det over. Puppene har blitt noe større og er ømme. Er bare 4 -5 uker da....så ikke så langt på vei enda...testet positivt på to tester fo ren ule siden:)

 

Noen heer som vet hvor tidlig man kan se hjerteslag på ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin 14. sept ;) er nå 6+3. mensmurringer de første ukene, vil helst sove hele dagen... konstant uvel, men ikke slik at jeg kaster opp. men blir veldig kvalm akkurat når jeg spiser. ellers så er jeg strålende fornøyd med spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+3 jeg også! :) Går liksom og lurer på om jeg burde merke noe mer snart enn bare trøtthet, men snakket med mamma, og hun hadde ingen plager sa hun, så hadde vært supert om jeg slekter på henne...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+5 i dag, og har mange flere sympotmer enn for en uke siden. Puppene har vokst masse, har mer humørsvingninger, og er trøtt hele tiden. Sover litt på sofaen hver ettermiddag + at jeg legger meg en time tidligere. Får også oppblåst mage på kveldene. Så nå merker jeg på kroppen hele døgnet at det er noe på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idet jeg gikk inn i min 7 uke (!) merket jeg endringer i kroppen ved at jeg stadig er småkvalm, enda trettere enn tidligere, vondt i hodet og totalt uten energi....og humøret er på bunn...magen er fremdeles oppblåst, puppene er litt ømme til tider samt at de har vokst. Den voldsomme sultfølelsen jeg hadde frem til og med uke 6 er plutselig borte! Nå er det ingenting som frister, matlysten er borte.

 

Synes det er herlig å kjenne disse forandringene i kroppen for da vet jeg hvertfall at noe er på gang ;) Skal til jordmor 15 februar...gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff- symptomer ja... Håper nå dette gir seg etterhvert... Iallfall noe av det! Svimler og sover, stort sett... Alt er ett ork...

Og de litt "rarere" tingene, kan gå fra å være småuggen til ultrasulten på få minutter, og er generelt mer sulten enn før. Kan ikke lenger hoppe over ett måltid, nei! Så prøver å ikke spise altfor usunt.... Stikninger er fremdeles tilstede, og det syns jeg er litt ekkelt, men som jeg har skjønt helt normalt....

Dette er mitt 4 svangerskap, men 3 barn, så jeg burde jo huske noe av dette... men det gjør jeg ikke...

Og puppene ja! Dette er værre enn melkespreng ;) Hehe- mye klaging nå... Men er i bunn og grunn glad for at jeg kjenner noe også da! Så får man liksom stadig bekreftelse på at man ikke er alene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ingenting jeg... Det værste er at jeg bekymrer meg sånn for at jeg ikke har flere symtomer! Har ømme og større bryster og er kanskje litt mer trøtt enn før - ellers INGEN symtomer!

 

Dette er mitt første svangerskap, så skal ikke så mye til før bekymringene kommer. Vurderer å bestille privat ultralyd for å få undersøkt hvordan tilstanden er der inne. Noen som hvem hvor tidlig dette kan gjøres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnete: D ahar du jo symptomer da, større og ømme bryster og mer trøtt enn vanlig. Det er symptomer på graviditet det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk inn i min 7 uke på tirsdag som var.. Da begynte det!! Har nesten ikke spist noe siden da, og spyr hele dagen... Gått ned 5 kilo og ligger på grensen til å bli innlagt grunnet uttørking. Var hos legen på fredag og fikk postafen. Liker ikke å ta tabletter mot kvalmen, men så ingen annen utvei. Er det noen som har erfaring med bruk av disse? De har hjulpet meg såpass at jeg klarer å holde på maten så lange jeg ikke spiser for mye og for fort :P Klarer også å drikke ca 7-8 dl drikke om dagen nå. :)

 

Jeg krysser fingrene for at kvalmen skal forsvinne like fort som den kom når jeg går inn i uke 8 nå på tirsdag som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7+5 og kjenner hele tiden litt smerter i brystene. De har også blitt betydelig større syns jeg. Murringer i magen nesten hele tiden. Små stikkinger. Har også som mange sier, vært oppblåst helt siden jeg begynte å merke noe. Har luft i magen, er mer sultenm og går på do litt oftere allerede. Har enda ikke vært kvalm eller noe. Er i toppform enda hvertfall. Ikke noe spesielt mer trøtt eller noe. Så jeg koser meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...