Gå til innhold

EuroDisney i Paris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på tur med ungene i EuroDisney?

Hvordan var det der,var det verdt pengene?

Hvor mye betalte dere for flyreise og hotell?

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet lite om de tingene du spør om,men vil bare si at jeg ble med foreldrene mine dit da jeg var vel rundt 12 år,og det er ett av det beste barndomsminnet mitt!! Jeg skal ta med meg ungene dit når minste blir litt større,og jeg GLEDER MEG!

Skrevet

Jeg var der som tenåring, via språkreise,

Og det var fantastisk flott der, mye fint å se på og utforske.

Men var Mange folk, og Lange køer. Man kunne stå en og en halv time i kø for 5 minutter i en tekopp f.eks.

Skal dere reise med barn, så anbefaler jeg dere å kjøpe en guide eller noe sånt. Da slipper dere gjennom køene.

Vi bodde på et ok hotell i sentrum av Paris, og tok en tog som går flere ganger daglig til Disneyland. Husker ikke hva vi betalte for biletten, men var ikke mange kronene.

Skrevet

på skoletur med folkehøyskolen. :) det var kjempegøy. virkelig en opplevelse. men beregn flere dager. om man skal rekke å se alt man vil,og prøve alt man vil. det er stooort :) men kjempefint!

skal ta med mine søte små når de blir større også! billettene da var billigere enn for inngang på tusenfryd f.eks...

Skrevet

jeg var nedover da jeg var 16 år.. var med familien og en vennefamilie. vi låg på en ranch som hadde en forbindelse med disneyland.. det var det langbein eller pluto som kom på hytta om morgnen med frokost.. og det var liv hver kveld med forskjellige disney figurer på ranchen.. jeg husker desverre ikke hva den heter.. vi var i disneyland 2 dager på rad.. jeg storkoste meg der.. ei venninne og jeg ble plukket ut til å være med på showet til ole brumm og vennen.. vi skjønte ingen ting av hva de sa.. de snakket bare fransk.. :) :) men en skikkelig opplevelse.. mange av de store karusellene kunne man få en kølapp på, og komme tilbake til det klokkeslettet som stod på lappen..

jeg skal tilbake dit da ungene er store nok.. har ei på 6 år som virkelig ønsker seg en tur dit.. men vi er halvveis med nr 2, så det blir nok en tur ned over om 5-10 år.. :)

men alt der nede er virkelig hvert penge sine..

vi kjørte nedover.. brukte 2 dager på å kjøre hver vei.. med overnatting på grensa danmark/tyskland.. beste sommerferien min noen gang.. :)

Skrevet

Jeg var der på kjærlighetstur med samboeren i 3 dager en tid før vi fikk barn. Helt FANTASTISK! Parken er magisk, hotellet var magisk (det dyreste, Disneyland Hotel, men finnes rimeligere som sikkert er minst like bra) alt var magisk.

Det er jo slagordet de bruker, at det er et magisk sted, og jeg fikk virkelig den følelsen.

Vi har fått barn nå og skal definitivt ta de med dit når de blir litt større.

MEN, jeg anbefaler å dra dit off-season. Vi dro i Januar, og det var helt perfekt... INGEN køer og følte nesten vi hadde parken for oss selv.

(Sommermnd kan være et rent lite mareritt pga alle køene)

Skrevet

Bare spør om det er noe mer du lurer på!

Skrevet

vil anbefale deg Hotel Cheyenne. Det er et cowboy hotel og berer veldig preg av det, men det er ekstremt barnevennlig! Store flotte rom og ikke minst i resturanten kan barna faktisk gå å leke på hestekjerra mens dere spiser.

For å oppleve hele Parken må man ha minst tre dager, husk at det er en park til som ikke ligger inni selve parken.

Ta et pakketilbud og vær fleksible på avreisedato for å få det billigst mulig. Det er alltid masse folk og det alltid masse kø.

Maten inni parken er dyr så ta gjerne med mat selv evt fra hotelfrokosten.

Vi hadde bare hotel og betalte 450 euro for tre dagers pass til fire personer.

Hvis dere har tid så vil jeg også anbefale Astrix parken nord for Paris..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...