blå+? Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Det er jo en jungel! Gutten er 11 mnd, og vi har til nå brukt simo kombi. Kjempefornøyd med den..stor og god plass til både ungen og ukens middager;) I mars blir det barnehagestart, så jeg kommer til å la simoen stå igjen der som sovevogn, så slipper jeg å drasse på den frem og tilbake. Så da må jeg altså kjøpe ny vogn å ha hjemme.. Skal jeg kjøpe enda en simo? Vil egentlig prøve en ny vogn, som er litt lettere kanskje. Men den bør være god og lun, og ha full liggestilling. Og er det viktig om ungen sitter mot meg eller fra meg? Er mye ute og triller, både på snø,grus, asfalt og tur i skog og mark.. Prøver å lese meg litt frem, men synst det er vanskelig! Åsså var det vognposer da.. Hva bruker dere når det begynner å bli litt mildere ute?
blå+? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 ah..pris ja. Vel, er egentlig ganske åpen der. Ser det er mye salg rundt omkring. Veldig glad i salg..men at vogna er god er viktigere!
Gulosten™ Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 For hvis du går mye, er det jo ok med en vogn som er god å trille, som ikke veier for mye? OTH er definitivt best å trille. Den blir ganske lang når du slår den sammen. Tfk er veldig enkel å slå sammen, og tar liten plass i bilen. Jeg har OTH nå, og liker den veldig godt...
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Teutonia Timmy er super ! Full liggestilling, tar relativt liten plass sammenlagt, god og kun kalesje - og veldig god å trille.
MammantilPatrick Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Emmaljunga city cross. Full liggestilling, god og lun, lett å trille. Vi er veldig fornøyd:)
LegallyBlond Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 OTH har byttet navn til Mountain Buggy urban jungle, og fra og med 09-modellene har den så godt som full liggestilling. Tidligere modeller har ok liggestilling, ikke helt flat men absolutt mer enn godt nok for såpass store barn. MIne har sovet veldig godt i den vognen. Minuset er at den er ikke så veldig lun, men med stormtrekket/regntrekket på fungerer den utmerket i all slags vær. Det kan åpnes foran, da blir den lun men ikke så tett. Den er absolutt den beste vognen jeg noen gang har trillet, like god på all slag føre og terreng. Easywalker sky er en lignende vogn, den har jeg aldri prøvd selv men den får mye skryt. Den har full liggestilling. Samme med tfk joggster twist, som er den eneste av disse som er nevnt som har regulerbart fotbrett. Alle tre er forholdsvis lette. Av vogner med fire hjul har jo simo en trille som er veldig god og lun, men forholdsvis tung. Likevel lettere enn den dere har hatt. Teutonia timmy har jeg hatt selv, den er veldig lun og god men litt liten i sittedelen og fungerer dårlig i skog og mark om du ikke har lufthjul på den. Er min mening. Ta deg en tur inn på barnevognguiden.no, mye info der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå