Kari K. med to søte små Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Her kan det variere alt fra 0 ganger i uken, til 4. Det gjelder begge besteforeldresidene.
husmus &2 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 2 ganger i uken. Minimum, men det er fordi det er "barnehagen" hans to ganger i uken.
Verbena Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 De har ikke biologiske besteforeldre her vi bor, men de har foreldrene til samboeren min. Og de ser vi minst 1gang i mnd. Blir garantert mye oftere når vi flytter nærmere de i april. Akkurat nå bor vi på andre siden av byen og med forskjellige jobb tider og det at ungene er hos faren sin annenhver helg så går det ikke med mer enn ca 1gang i mnd. Men de vil veldig gjerne. Guttene var på juleferie med faren sin i 19dager. Da var foreldrene til sambo innom dagen før de dro og samme dagen som de kom hjem! Bedre bonus besteforeldre kunne vi ikke drømt om! =)
Mammapudding Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Mine foreldre ser vi minst en gang i uka, og hans foreldre nesten en gang i uka:)
petite fleur Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 MIne foreldre ser vi 3-4 ganger i uka, hans foreldre 3-4 ganger i året. Vi bor alle i samme by.
Ugl@ Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Vi bor i samme kommune som foreldra mine, varier alt etter som hvor travelt vi har det, og om pappa er hjemme eller på jobb. Men vanligvis ukentlig på helg stort sett, er det noe på hverdagene så hender det også vi er innom eller de stikker innom her, feks hvis de har barna etter barnehagen en gang, eller vi skal forbi et ærend, da stikker vi huet innom en tur. Overnatter der kansje en gang i mnd. Med svigers varierer det litt, men ca en gang i i mnd. De bor et par timer unna, enten drar vi alle innover ei helg, eller så kommer de hit for å hente unga å låne dem et par dager.
___ Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Sees så godt om daglig, noen ganger flere ganger om dagen.
2SmåTroll Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 mormor ser de vel 3-4 ganger i uka, morfar sjeldnere da han jobber på dagtid når de ser mormor. farmor og farfar blir vel sånn ca 1 gang i uka.
Mor&barn Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Foreldrene mine, tja annenhver uke kanskje? Noe sjeldnere. Foreldrene hans - Annenhver måned, I blandt sjeldnere
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Mine foreldre: 2-6 ganger i uka Svigerforeldrene mine: 1-4 ganger i uka..
*smula* Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Svigerforeldre minst 1 gang i uka. Mine foreldre bor 8 timer unna, så det blir ca 6 ganger i året.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Svigers ser ungene minst en gang i uka.
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Mine foreldre treffer vi ca en gang i uka. Hans foreldre ser vi kanskje en gang i måneden, eller mindre...
lille sprelle Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Den ene som regel 3-4 ganger i uken (pass) De øvrige 1-2 ganger i uken. Et sett besteforeldre bor 1 time unna med bil.
therehag Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 bestemor og bestefar- minst 1 gang i uken farmor og farfar- minst 1 gang i uken Nå skal vi flytte inn hos mine foreldre en måned før vi reiser til utlandet, så det kan bli spennende;) tipper farmor of farfar vil ha oss oftere på besøk da;)
~sjiraff~ Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 Svigers bor bare noen minutter unna, og jeg vi sees vel 1-2 ganger i uka. Mine foreldre bor noen timer unna og de ser vel barnabarna sine 5-6 ganger i året. De kommer sjeldent hit og jeg drar sjeldent dit.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. januar 2010 #18 Skrevet 20. januar 2010 Farmor og farfar - 2-3 ganger i uka... De bor 2 min unna her, så vi er ofte der på kaffe/middag eller bare oppom en tur. Mormor: 1 gang annenhver uke kanskje.. Hun jobber masse og har vanskelig for å prioritere familie ... Morfar: 1-2 ganger annenhver uke
Zitro Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 Min mor 1-2 ganger i uka. Hans mor 2-3 ganger i året. Og ja, vi bor i samme by...
Pirkeanonym Skrevet 20. januar 2010 #20 Skrevet 20. januar 2010 Mine foreldre: 1- 3 ganger i uka Mine svigers: 1- 3 ganger i måneden.
Ranveig R Skrevet 21. januar 2010 #21 Skrevet 21. januar 2010 Mamma og pappa (5 km unna): 2-4 gongar i veka som regel. Eg er heime med ungane (dvs eldste går deltid i bhg), pappa har heimekontor og mamma jobbar deltid turnus. Dermed stikker vi gjerne innom pappa og et lunsj med han, eller et middag der, eller inviterer dei på middag her. Spesielt når mannen min jobbar seint, det blir så veldig lange dagar då, kjekt å ha nokon som har lyst til å prate litt med ungane mens eg lagar middag. Dei passar og ofte det eine barnet når eg skal på kontroll med det andre (enten det er lege, helsestasjon, augelege, sjukehus, eller kva det no er). Svigers (ca 15 km unna): I snitt ein gong i veka kanskje? Svigerfar har akkurat blitt pensjonist og passa begge ungane i fleire dagar her før jul då eg hadde kink i nakken og ikkje kunne ta meg av dei sjølv. Svigermor jobbar nesten full tid, men spør likevel om ho ikkje kan få ha den eine eller andre av ungane når ho først har fri ein dag. Vi et vel middag der 1-2 gongar pr mnd og.
thea - M har gull i gulping Skrevet 21. januar 2010 #22 Skrevet 21. januar 2010 Ca 2-3 ganger i uken. Noen ganger mer og noen ganger mindre
gulda Skrevet 21. januar 2010 #24 Skrevet 21. januar 2010 Sånn omtrent ukentlig. Noen ganger går det mer enn ei uke, noen ganger blir det litt tettere. De er ikke flinke til å komme på besøk, men lillegutt maser ofte om å treffe dem, så da blir det til at vi tar en liten tur. Svigers er også flinke til å invitere, men det er ikke mamma og de..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. januar 2010 #25 Skrevet 21. januar 2010 Mine foreldre bor i nærheten så de ser vi vel omtrent 3 ganger i uka til vanlig. Vi pleier være der på middag i helga og de pleier være hos oss på middag i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå