misskizz Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Så da er jeg spent på om jeg blir tatt opp på jordmorskolen til høsten. Alltid vært en drøm og nå tror jeg det er på tide:) Har termin i morgen og håper jeg treffer SNILLE og gode jordmødre på min 3. og siste fødsel:)
Missy M Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Da ønsker jeg deg lykke til med søknaden :) og lykke til med fødselen
♥ LilleGullet ♥ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Så spennende:-) Masse lykke til, med fødsel, bebisen og jordmorskolen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå