Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Uff nå har kynnerne mine gått over i å være litt ubehagelige å jeg må liksom puste litt ekstra gjennom dem,å dem kommer så fort jeg gjør noe litt tungt som,henge opp klær,støvsuge litt eller noe i den retning kommer dem tett som haggel å jeg må ta pause i det jeg gjør...uff slitsomt om det skal være sånn i nesten to mnd til...noen råd??
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2010 ikke noe?? Noen?
naeli Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Har det sånn jeg også... Er 36+4 idag, men disse "takene" har jeg hatt i flere uker allerede. De kommer som du sier - så fort jeg anstrenger meg det minste. Bare det å reise seg opp fra sofaen gir meg kynner. Puster og peser. De har blitt ekstra harde den siste uken. Jaja, det går mot slutten nå i alle fall! Vi får håpe det er godt for noe da- kanskje de gjør livmora supersterk til fødselen;)
ansjaangell Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Skriver under på hun siste! Er selv i uke 37 og bare jeg skifter stilling på sofaen blir magen steinhard! Men som hun sier: Livmoren blir kjempesterk, er som når du løfter vekter, jo mer du løfter vekter jo sterkere blir du! Og så er det deilig for babyen din, en massasje på en måte! Så du får bare bruke tid på ting, tenk at det er for det beste, men det er nok ingenting å gjøre ed det, da må du ligge musestille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå