Heffalump mamma Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Vår lille jente skal hete Thelma/Telma. Med h så syns jeg den er i veien, men uten h så syns jeg noe mangler. Det mest vanlige er vel med h, å kommer "alle" til å skrive navnet hennes feil om vi velger uten h?? Hva syns dere??
ES76 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Med h:) Ser ut som det mangler noe uten h'en, som du sier. Fint navn:)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 THelma synes jeg og er finest
Mamma med to trollunger Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Det er vel mest vanlig med h i grunn. Men uten h får du et litt mer fornorsket navn. Synes begge deler er fint jeg. Vi har litt samme dillemma, Thale eller Tale
Heffalump mamma Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Jeg liker beste enkle navn, så jeg heller mest mot Telma. Jeg hadde nok valgt Tale om jeg skulle velge. Kjeller ei som heter Tale, og det hadde blitt merkelig om det plutselig skulle skrives med h. Det er liksom ikke poeng i den h `en så hvorfor skal den vere der?? Herremin så vanskelig det skal være hehe
Mamma med to trollunger Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Jeg liker best Tale. Men far er ikke enig. Skjønner ikke vitsen med overflødige bokstaver som ikke har noen effekt. Tror jeg hadde valgt Telma også.
SnartToGull Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 hunden min heter Thelma...synes det ser penest ut med h...men h`en har jo ingen funksjon....hmm...men ja, enig i at der ut som at noe mangler når ikke h`en er med..
Lilleleen Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er glad i H-er, så jeg sier Thelma og Thale ) Syntes det ser penest ut når man skriver det )
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Jeg ville skrevet det med H - Thelma... Men personlig ville jeg nok heller valgt Selma
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. januar 2010 #16 Skrevet 21. januar 2010 thelma må jeg si. Jeg kommer på den koselige tanta til mannen min når jeg hører navnet thelma
Tremo Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 Thelma. Er ikke for unødige bokstaver jeg heller, men så lenge det er mest vanlig å skrive med h, så tror jeg de blir enklest for jenta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå