Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Noen som har noen råd? Blir jo deppa bare av å se meg i speilet eller på bilder! Tar på å være tobarnsmor, deprimerende å se på gamle bilder hvor jeg ser sunn og frisk ut:/
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Samme her! Ser ut som en dassfraggel føler jeg. Men en ting som jeg føler får meg til å se litt mer fresh ut! Solarium og glansvask i håret! Da føler jeg meg fin igjen Tar ikke mye sol da,smører meg med selvbruning også,for å få brunfargen jeg vil ha
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Solarium tar jeg ikke da jeg er redd for huden min, men det hjelper med litt selvbruning av og til ja:) Ser vel ekstra sliten ut nå på vinteren også. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 På denne tiden av året så ser jo de fleste ganske dvaske ut da.. Men er mye man kan gjøre for å se litt freshere ut.. Bare å gre håret, sette i øredobber, litt ekstra mascara, og kanskje en god dagkrem gjør jo at selvtilliten kommer opp litt, og man ser freshere ut.. Jeg bruker en ansiktskrem fra nivea, som har liitt selvbrunng i, og jeg bruker den hver 3.dag, sånn at jeg får litt farge (Ser ut som et vandrende lik) uten å bli for brun, sånn at det ser falskt ut. Jeg er ikke den som sminker meg så masse, men dette hjelper litt, og er ikke så vanskelig eller tidkrevende.. Drikk mer vann..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Har sikkert noe med at jeg er hjemme med minsten også, så jeg legger vel ikke så mye jobb i hvordan jeg ser ut om dagene.. skal være hjemme til august. Gidder liksom ikke å stashe meg opp for å levere i barnehagen eller for å handle inn mat:) Merker jo at jeg ser bedre ut hvis jeg skal noe som det passer å pynte seg litt mer til. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå