Gå til innhold

Ser så sliten ut hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen råd? Blir jo deppa bare av å se meg i speilet eller på bilder! Tar på å være tobarnsmor, deprimerende å se på gamle bilder hvor jeg ser sunn og frisk ut:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Ser ut som en dassfraggel føler jeg.

Men en ting som jeg føler får meg til å se litt mer fresh ut! Solarium og glansvask i håret! Da føler jeg meg fin igjen :) Tar ikke mye sol da,smører meg med selvbruning også,for å få brunfargen jeg vil ha

Skrevet

Solarium tar jeg ikke da jeg er redd for huden min, men det hjelper med litt selvbruning av og til ja:)

Ser vel ekstra sliten ut nå på vinteren også.

HI

Skrevet

På denne tiden av året så ser jo de fleste ganske dvaske ut da.. :P

Men er mye man kan gjøre for å se litt freshere ut.. Bare å gre håret, sette i øredobber, litt ekstra mascara, og kanskje en god dagkrem gjør jo at selvtilliten kommer opp litt, og man ser freshere ut.. :) Jeg bruker en ansiktskrem fra nivea, som har liitt selvbrunng i, og jeg bruker den hver 3.dag, sånn at jeg får litt farge (Ser ut som et vandrende lik) uten å bli for brun, sånn at det ser falskt ut. Jeg er ikke den som sminker meg så masse, men dette hjelper litt, og er ikke så vanskelig eller tidkrevende.. :)

Drikk mer vann..

Skrevet

Har sikkert noe med at jeg er hjemme med minsten også, så jeg legger vel ikke så mye jobb i hvordan jeg ser ut om dagene.. skal være hjemme til august. Gidder liksom ikke å stashe meg opp for å levere i barnehagen eller for å handle inn mat:) Merker jo at jeg ser bedre ut hvis jeg skal noe som det passer å pynte seg litt mer til.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...