chiquita83 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hei Lurer litt på modningsakupuntur,er det noen som har god erfaring med dette? Når kan man begynne med det? er det fra uke 38? er i uke 32+5 nå men liker å planlegge litt=) Oxo tenker jeg å ta bringebærblad kapsler fra ca uke 36! Takker for svar=)
MillaCamilla Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hei Har ingen erfaringer å dele med deg desverre, men kan fortelle hva jordmor fortalte meg. Jeg har bestilt time til modningsakupunktur neste uke, er da 37+1 ved første behandling. Jordmor jeg snakket med sa hun pleide å starte behandling fra uke 37 og at det kunne være aktuelt med både en eller to ganger i uken frem til fødsel. Jeg begynte å ta bringebærbladkapsler i uke 35, har ikke merket verken mer eller mindre kynnere i ettertid, men håper de hjelper meg til et raskere fødselsforløp når det først setter i gang:) Lykke til:)
2tettebabyer Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 det er vanlig fra uke 36 :-) har vært tre ganger, begynte litt seint jeg da... termin i dag :-) om hu ikke har funnet veien ut innen fredag skal han sette igangsettingsnåler, og erfaringsmessig starter fødselen i løpet av 24 timer etter det... så er veldig spent..... det skal være veldig bra å ta noen runder med akupunktur... gjør fødselen mer konsentrert, skal visst slippe maserier og ekstra tullevondte :-)
samuraibeibi Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Forrige gang begynte jeg uke 36 - hadde en kjempefin fødsel presis på termin. Denne gangen har jeg første time uke 38. Vanskelig å si hva om det er nyttig eller ei, min erfaring er ihvertfall positiv og jeg anbefaler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå