Gå til innhold

Modningsakupuntur,noen med erfaring???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Lurer litt på modningsakupuntur,er det noen som har god erfaring med dette?

Når kan man begynne med det? er det fra uke 38?

er i uke 32+5 nå men liker å planlegge litt=)

Oxo tenker jeg å ta bringebærblad kapsler fra ca uke 36!

 

Takker for svar=)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Har ingen erfaringer å dele med deg desverre, men kan fortelle hva jordmor fortalte meg. Jeg har bestilt time til modningsakupunktur neste uke, er da 37+1 ved første behandling. Jordmor jeg snakket med sa hun pleide å starte behandling fra uke 37 og at det kunne være aktuelt med både en eller to ganger i uken frem til fødsel. Jeg begynte å ta bringebærbladkapsler i uke 35, har ikke merket verken mer eller mindre kynnere i ettertid, men håper de hjelper meg til et raskere fødselsforløp når det først setter i gang:)

 

Lykke til:)

 

 

Skrevet

det er vanlig fra uke 36 :-) har vært tre ganger, begynte litt seint jeg da... termin i dag :-) om hu ikke har funnet veien ut innen fredag skal han sette igangsettingsnåler, og erfaringsmessig starter fødselen i løpet av 24 timer etter det... så er veldig spent.....

 

det skal være veldig bra å ta noen runder med akupunktur... gjør fødselen mer konsentrert, skal visst slippe maserier og ekstra tullevondte :-)

Skrevet

Forrige gang begynte jeg uke 36 - hadde en kjempefin fødsel presis på termin. Denne gangen har jeg første time uke 38. Vanskelig å si hva om det er nyttig eller ei, min erfaring er ihvertfall positiv og jeg anbefaler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...