Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg trenger å bleke tennene! Har hørt man kan få kjøpt sånn hjemmesett.. Hvor?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 dytter jeg Er det ingen som bleker tenne sine hjemme? Hvor for dere kjøpt det? Er det en tannkrem som faktisk virker? Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Gjør det hos tannlegen for å være sikker på at tenne er helt rene, har ingen hull og er helt fri for tannstein før blekingen slik at den ikke blir stygg og skader tennene. Kunne aldri funnet på å gjort det hjemme
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg gjorde dette og var meget fornøyd med resultatet. Kostet vel en tusen kr eller deromkring. Het dentway eller noe i den dur Regner med at de enda har en hjemmeside- jeg bestilte derifra
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar Skal prøve å goole dentway å se hva som kommer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Har hørt om noen som bruker hornsalt til denslags, gnir inn tennene med det... Det smaker visst ikke særlig godt, men de mener det virker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå