NitaMora Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg syntes nemmlig ikke jeg har fått no mage i d heletatt, og jeg har faktisk gått ned i vekt i stede for opp. Mye av d skylles sikkert at jeg har vært kvalm og spydd i en hel måne, mn jeg har ikke gått opp etter at jeg sluttet å spy heller. Jeg er litt overvektig, så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre men jeg kjenner at jeg er nervøs for at det skal være noe galt... Flere som mangler magen? Syntes d er kjempeskummelt og gruer meg litt til i morgen
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 det går nok sikkert bra skal du se!! Æ hadde håpa på tili mage den her gangen å , så jo alle her inne som va 2 gangs fikk mage i uke 10 nesten.. men æ e nu 20 uke da å det e di siste uken magen lissom har sprotte frem litt.. har å litt å ta av på magen så sikkert derfor!! Glæde dæ til i mårra!! Lykke til !!!
ma:) Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Tror ikke du skal bekymre deg. Jeg var på ul i går, kjempekjekt! Er 19+5 og har ikke mer mage enn den magen som er der ellers. Veier like mye nå som jeg gjorde før jeg ble gravid. Gikk ned da jeg lå her kvalm i 2 mnd før jul, men har i løpet av de 6 siste ukene lagt på meg det samme igjen.
NitaMora Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 yes! d gikk bra jah Ble satt tilbake 8 dager da, så kan være derfor jeg ikke har følt at jeg er så stor som jeg burde være
Zeke Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Så bra da, heldigris. Så dere hva det var da? Gratulerer så masse å kos deg videre med magen
NitaMora Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 takktakk babisen var veldi besjeden å lå veldi å knipaveldi sammen med beina, mn jordmora mente d blir jente og d var igrunn d jeg trodde fraføra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå