Gå til innhold

wee... inn i uke 18 nå <3 tror kanskje jeg har kjent den Lille :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg begynte og kjenne den Lille i går kveld <3

små dult foran på magen <3

 

vet ikke men...lov og håpr vel....

 

kjenner megen er blitt hard <3

kjennes ut som magen går litt opp når setter meg i sofan her... som det er den Lille som flytter på seg litt oppover...

 

mulig jeg er helt borti tåka her men....

kjennes ut som snur seg der inne og...el så er det kynnere jeg har akk nå...

hmmm... åååå gud jeg er spent når virkelig er sikker og sambo kan kjenne det uten på <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det e herlig!! æ kjenne å masse liv nu å har gjort det vær dag i ca to uke.. spesielt når æ legg mæ på kveldan eller sitt litt krokat.. :-)

kjempe arti!!

har prøvd å få mannen til å kjenne å men han har ikke kjent nå trass ganske kraftige spark.. men håpe det blir snart!!

Skrevet

lå på magen i går kveld for gubben måtte masere ryggen (fått sånn "sliten" korsrygg kommer når legger meg)

og da kjente jeg noe dultet der nede,rett under navelen.(vet ikke om det kan være noe annet el om det er den lille)

 

langt er du på vei??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...