Gå til innhold

Fingermaling....farlig å "spise"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 1 år, slikket i seg maling fra fingrene i dag....Er det farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeh, jeg tar litt på skiva hver lørdag.. : p

 

 

 

neppe.. det er beregnet for barn?

og han puster og ser ut til å ha det ok?

 

jeg er kunstner og ungene fikk fingermalingen inn med morsmelka, de har klart seg helt ok..

Skrevet

Fingermaling skal ikke være farlig, nei. Ikke med mindre du har kjøpt den i en luguber innvandrerbutikk på hjørnet eller i "syden", de kan man jo ikke garantere for, men er den kjøpt her i Norge og er beregnet på barn er den tryggg å "spise."

Skrevet

Så bra :D

 

Takk dere!

 

*puster ut*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...