Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vanlig UL neste mandag, er livredd for at den ikke er der, at det er noe galt med den lille evt.

Har hørt hjertelyden her hjemme, trur jeg iallefal, hjertelyden går kjempe fort, det må vel være fostret sin det vel????

Uff er kjempe nervøs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette kommer til å gå så bra! Hjertelyden som er så rask, er babyen sin, ikke din =)

Prøv å fokusere på dette gode som skjer, slappe av, det er bra for den lille i magen, tror jeg. Lykke til =)

Skrevet

Takker, mista 2 ganger i fjor så er litt mer nervøs en gjennon snittet hihihi trur jeg, ja da er det fostrets lyd jeg hører, har problemer nestn med å telle den jo , så det er jo bra.

Prøver å fokusere fremover¨å håpe på det beste , bare håper den er frisk der inne.

to armer å bein har den det veit jeg, så den i uke 10.

Takk for svaret :)

Skrevet
Hei du, Dette kommer nok til å gå veldig bra! Du har jo hørt hjertelyden til babyen - og kommet så langt som til ordinær UL tid (18-21 uker?) Mistet du veldig sent de andre gangene da? Skjønner at du er nervøs etter noe sånt - men prøv å ikke la det overstyre alt det andre fine som pågår :=) Har du begynt å kjenne liv kanskje? Jeg ønsker deg masse lykke til videre! Si fra hvordan det går på mandag da:=) Klem DD
Skrevet

Er bare 16 uker i morgo , så blir 16,5 uker på vei når jeg er på UL,

nei er usikker på om jeg kjenner liv, om det er magen eller om det er nurket :)

Skal skrive på mandag hvordan det går.

mista uke 14 (død før det )

uke 11,4 (død ett par dager før det)

å uke 8 men da fosterpose uten foster i.

men ikke blødd eller kramper eller noe så det må gå bra, å jeg har kommet i mål to ganger før dette.

Takker :)

Skrevet

Går nok helt fint, skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...