Gå til innhold

Dere med flere barn. ang. romfordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 2,5 år og en på 6 mnd. Nå har vi lyst å legge minsten på eget rom, men lurer på hvilken løsning som blir best for alle mann.

Enten legge han på rom med storebror, men da er jeg litt redd han skal bli forstyrret ( selv om jeg aldri har opplevd at han har blitt det før) for minsten våkner for mat en gang på natta og kan styre endel ellers. Eller vi kan legge han på eget rom, men da må vi ligge i etasjen under og da må vi løpe opp og ned trappa når det blir noe.

Noen som har noen erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har dere mulighet til det, så la de ha hvert sitt rom...

Nå sov min hele natta når jeg la han på eget rom da, men det hadde aldri gått om de skulle dele.

Jenta og vi har rom nede, minsten har rom oppe. Det går helt fint.

Nå flytter vi til uka, og da blir det rom oppe på begge, mens vi sover nede. Det som bekymrer meg da er at det ikke er noe toalett oppe og jenta springer ofte på do i søvne.... hehe :) Alt man skal tenke på!

Skrevet

Vi har to soverom i den ene etasjen og da vi skulle flytte nr. 2 ut av soverommet vårt fant vi ut at å han ikke kunne ligge på rom med storesøster. (21 mnd. mellom dem). De er rett og slett for urolige om natta til at de ikke hadde forstyrret hverandre. Løsningen for oss ble at alle flyttet til en annen etasje der vi har 3 soverom. Jeg hadde nok ikke roet meg å ha barna i en annen etasje enn oss foreldre når de er så små, så hadde vi ikke hatt muligheten til å sove i samme etasje hadde jeg nok prøvd om det gikk å dele rom.

Skrevet

Vi lot vaare dele da vi oensket at alle skulle sove i samme etasje.

Hadde nok proevd det foerst iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...