Gå til innhold

Hvor lenge er det mellom barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å få et barn til, men er litt nysgjerrig på hvordan folk vil reagere siden junior er 2 år nå. Har nok fylt 3 år og vel så det før det eventuelt kommer en til.

Men hvordan reagerte deres familie, med tanke på deres alder og junior sin alder.

Vi er 23 år og junior er 2 år.

Tjohei:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Her rekker snuppa å fylle 2 år i mai og jeg har termin i juli :)

Så rett over 2 år blir det.

Selv er jeg akkurat fylt 33 og begge våre barn har blitt til med prøverørsbefruktning.

Alle som vet det gleder seg på våre vegner og har bare fått kommentarer om at det blir fin alder mellom de små :)

Skrevet

første blei født i august 07 og neste kommer i april 10. blir noe over 2,5år i mellom. vi er 27 og 28 år.

vi synes dette er passende aldersforskjell. de kommer til å få stor glede av hverandre om noen få år. håper jeg;)

Skrevet

Det blir vel 4 år mellom våre to:) Fikk førstemann januar 2006. Lillesøster kommer mai 2010. Er selv 25 år gammel. Var 21 da jeg fikk førstemann. Familien har ikke reagert på noe. De har jo ingenting med det. Er jo vi som foreldre som bestemmer når det passer for oss:)

Skrevet

sant så sant:) så koselig:) heldige dere er:) vi har akkurat sankket litt her og skal slutte på prevansjon til sommeren...(pga at vi står midt oppi oppussing av huset og bor på en byggeplass og det er tøft nok med en liten krabat=P) så da blir det spennende å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...